  • 11. Data: 2008-10-01 21:57:22
    Temat: Re: BGZ - 8,5% na 3 m-ce
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości
    news:48e3eb91$1@news.home.net.pl...

    > To się grupo mylisz, :) Na tej grupie co drugi ma tyle kont.
    > Darmowych oczywiście. :)
    no co ty, tylko 8

  • 12. Data: 2008-10-02 05:07:57
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Oli napisał(a) w wiadomości: ...

    >Nic nie musisz przenosić. Ten najlepszy bank dla zleceń, przelewów etc
    >będzie jeden. Te pozostałe dla zakładania optymalnych lokat. W ten
    >sposób zmusimy banki do respektowania zasad.

    Jakiej konkretnie zasady w tym przypadku? Nie ma takiej.
    Zakładając konto dajesz iminformację: trochę męczące ale założę...
    Raczej należy zbombardować bank informacjami, że bardzo podoba mi się
    lokata ale rezygnuję bo nie mam zamiaru zakładać jakiegokolwiek konta.
    Proszę to przekazać wyżej... albo ja to zrobię (i czasami robię...).

    Arek

  • 13. Data: 2008-10-02 08:23:25
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > To się grupo mylisz, :) Na tej grupie co drugi ma tyle kont.
    > Darmowych oczywiście. :)

    i na kazdym korzysta ze zlecen stalych, polecen zaplaty i przelewow ? Nie
    chodzi o fikcyjne konta ale rzeczywiste, sam mam kilka kont ale korzystam
    maksymalnie z 2 reszta to fikcja ktora moze co najwyzej poprawiac statystyke
    zarzadom bankow

  • 14. Data: 2008-10-02 17:47:04
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    > Jeszcze multi dobrze nie wystartowal z oferta 8,08 a konkurencja
    > daje 8,5 i nie trzeba miec minimum 20 000 PLN.

    Lokate mozna zalozyc TYLKO w oddziale, w multi mozna przez telefon ( i przez
    net- dla nowych)

  • 15. Data: 2008-10-04 09:08:33
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > To się grupo mylisz, :) Na tej grupie co drugi ma tyle kont.

    Czytelnicy tej grupy to zdecydowana mniejszosc
    klientow bankow (na szczescie dla bankow).
    Gdyby kazdy klient zachowywal sie jak uczestnicy
    tej grupy to na czym by banki zarabialy?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 16. Data: 2008-10-05 16:01:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > klientow bankow (na szczescie dla bankow).
    > Gdyby kazdy klient zachowywal sie jak uczestnicy
    > tej grupy to na czym by banki zarabialy?

    bankructwo lub wprowadzenie opłat za konto :)