  • 11. Data: 2012-05-01 14:02:53
    Temat: Re: BGŻ - 2x odsetki + premia - ki czort?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jnodco$9ms$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    Dokladnie,
    nie kazdego urzadza nawet i wysoki % , ale dla stosunkowo niskiej kwoty.

    > A dla mnie ,,niepoliczalne'' są środki nowe czy zewnętrza późne.
    > Jak mam wyliczyć, ile bank powinien dać mi zysku, skoro nie mam
    > jasności co do tego, co jest środkiem nowym a co zewnętrzem starym?
    >
    > Ale może ja mylę się?

    IMO mylisz sie, .... z_reszta ? bo wlasnie reszte nalezy liczyc po 6,5%,
    reszte nadwyzki PONAD globalny stan srodkow wlasnych w Banku
    na dzien 5.04.2012
    Wszystko co ponizej tej .... reszty na r-ku liczysz po 5,8 - takie
    skomplikowane ?

    > Zauważ, że mając 5k złotych w KB i wydając je sukcesywnie, mam więcej
    > odsetek niż tam, gdzie niby wszystko jest oprocentowane, ale tylko na
    > poziomie 4%.

    Jesli przy twoim profilu wydatkow i plynnosci sie to sprawdza, to OK,
    No ale nie mowimy o 4% a 5,8 lub 6,5 do salda -- 40 kzl -- w Optimie
    - jak widzisz to co dla ciebie jest korzystne dla innego moze byc upierdliwe
    o ile obraca wiekszymi kwotami niz wspomniane 3kzl ;)