  • Data: 2023-03-27 14:39:42
    Temat: Re: Aplikacja Millenium...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22 mar 2023 o 10:47, _Master_ pisze:

    > Jeden biedny i kupuje co kupuje

    Kupuję w Biedronce takie same jogurty -- czasami po 1.65, czasami
    po 1.76 czy jakoś tak... Czasami mleko lub kefir po 3.49 a czasami
    po 3.48... Podobnie z jabłkami -- bywają groszowe nieporozumienia...

    U mnie płacenie surowcami to straty czasu i szmalu...
    Surowce trudniej kontrolować niż karty czy telefon...

    > Chciałbym aby się jakiś wisienkowicz ODWAŻYŁ i przyznał ile dają mu tych

    Niektórzy chwalili się ściennymi tapetami z Aliora... ;)
    Przed dekadą można było wyciągnąć miesięcznie kilka kpln
    różnymi wisienkami i orzeszkami. Dziś niby są wysokie
    odsetki a orzeszki i wisienki są znacznie cenniejsze
    niż były kiedyś, ale w istocie lokaty są raczej
    stratne a banków mało, więc wybór nikły...

    > "darmowych obiadów" i ile musi inwestować (zamrozić kasy) aby to działało.

    Mrozisz surowce w portfelu.

    > Czy to się rzeczywiście OPŁACA w ogólnym rozrachunku.

    Jeśli nie masz koryta danego OBajtkom -- raczej tak...

    > Można oczywiście polemizować z badaniami naukowymi. Można też być
    > płaskoziemcem czy innym oszołomem i wiedzieć SWOJE ;-)

    Ogólnie rozum jest potrzebny wszędzie -- także podczas kopania dołów.

    -=-

    Chcę takiego:
    - coś ;) liczy me zapasy (powiedzmy mleka UHT)
    - i to coś pinguje/skanuje sklepowe ceny
    - im niższe moje stany,
    - tym wyższa cena jest akceptowalna
    ale i
    - niższe zapotrzebowanie
    - jeśli to coś ;) uzna za stosowne, kupi mi ileś
    (być może litrów mleka) na zapas

    - sklep otrzyma zlecenie, więc zapakuje do autonomicznego
    dostawcy (w wypadku mleka -- samochodu) żądany towar
    i wyśle pod wskazany adres...
    świata...

    Ludzie w tym świecie nadzorują... Nawet nie muszą układać zakupowych
    algorytmów (kiedy warto, ile i w jakiej cenie) gdyż lepiej z tym
    poradzi sobie sztuczna inteligencja...

    [zaraz zapytają -- dlaczego nie kupuję tak waluty?...]

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'