  • 21. Data: 2002-11-02 22:40:53
    Temat: Re: American Express- jak otrzymac?
    Od: j...@p...onet.pl

    > No, jesli wezmiemy pod uwage ze ilosc transakcji na amexa byla pewnie
    > rzedu 0.05% a na jcb 0.005% to pewnie nawet 10x bardziej popularna.

    W czwartek na 6 transakcji karcianych 4 wykomalem AmExem (sklep odziezowy,
    stacja paliw, hipermarket budowlany, perfumeria)
    Ale tudno tez porownywac ilosc transakcji do Visy czy MC - duze znaczenie ma
    tu ilos wydanych kart (podobnie jak z DC).

    --
    JaKi

  • 22. Data: 2002-11-02 22:46:19
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 11:40:53PM +0100, j...@p...onet.pl wrote:

    > W czwartek na 6 transakcji karcianych 4 wykomalem AmExem (sklep odziezowy,
    > stacja paliw, hipermarket budowlany, perfumeria)

    To ja lepszy - dzisiaj na 1-dna, 1-dna wykonalem DC ;-))

    100%!

    > Ale tudno tez porownywac ilosc transakcji do Visy czy MC - duze znaczenie ma
    > tu ilos wydanych kart (podobnie jak z DC).

    Powtorze - w przypadku amexa wcale nie ma pewnosci ze bedziesz mogl
    placic nim wszedzie gdzie jest eservice czy inny polcard - a jedynie
    tam gdzie punkt podpisal umowe z amexem, co jest spora przeszkoda
    (wspomniane %%y). A tak btw - mediamarkt kolo mnie tez ma umowe o
    amexy - moze mial juz wczesniej, ale dzisiaj zwrocilem uwage.

    --

    --w

  • 23. Data: 2002-11-02 22:49:46
    Od: j...@p...onet.pl

    > To ja lepszy - dzisiaj na 1-dna, 1-dna wykonalem DC ;-))
    >
    > 100%!

    Qrde to sie naywa akceptowalnosc ;D

> [...]
    > placic nim wszedzie gdzie jest eservice czy inny polcard - a jedynie
    > tam gdzie punkt podpisal umowe z amexem, co jest spora przeszkoda

    Jest to rzecza wiadoma i chyba przez dlugi czas karta podstawowa (z kart
    embosowanych) w Polsce bedzie VC lub MC

    A tak btw - mediamarkt kolo mnie tez ma umowe o
    > amexy - moze mial juz wczesniej, ale dzisiaj zwrocilem uwage.

    MM jest przez eService obslugiwany ;)

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2002-11-02 22:52:14
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 11:49:46PM +0100, j...@p...onet.pl wrote:

    > A tak btw - mediamarkt kolo mnie tez ma umowe o
    > >
    > MM jest przez eService obslugiwany ;)

    I? Przeciez pisalem ze dopiero teraz akceptuja - wczesniej nie
    akceptowali (wczesniej == tak ze dwa miechy wczesniej).

    --

    --w

  • 25. Data: 2002-11-02 22:54:20
    Od: j...@p...onet.pl

    > On Sat, Nov 02, 2002 at 11:49:46PM +0100, j...@p...onet.pl wrote:

    > I? Przeciez pisalem ze dopiero teraz akceptuja - wczesniej nie
    > akceptowali (wczesniej == tak ze dwa miechy wczesniej).

    Odnosilo sie to do mojego pierwszego postu odnosnie ekspancji w akceptowaniu
    AmExa w POSach eService ;)

    --
    JaKi

  • 26. Data: 2002-11-02 23:01:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 11:54:20PM +0100, j...@p...onet.pl wrote:

    > Odnosilo sie to do mojego pierwszego postu odnosnie ekspancji w akceptowaniu
    > AmExa w POSach eService ;)

    Aha. A prawda lezy pewnie tutaj ze aby akceptowac amexa to eservice
    nie musi prawie nic robic, aby akceptowac jcb czy inne karty to musi
    samodzielnie procesowac takie karty.

    E tam, lenistwo.

    --

    --w

  • 27. Data: 2002-11-02 23:05:25
    Od: j...@p...onet.pl

    > Aha. A prawda lezy pewnie tutaj ze aby akceptowac amexa to eservice
    > nie musi prawie nic robic, aby akceptowac jcb czy inne karty to musi
    > samodzielnie procesowac takie karty.
    >
    > E tam, lenistwo.

    Jak i w calym PKO BP ;)
    Ale prawde powiedziawszy inni aklajerzy (BZWBK, Pekao ze swoja infrastruktura)
    sa nie lepsi ;)

    --
    JaKi