eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior -- reklamacja... › Re: Alior -- reklamacja...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news.uzoreto.com!aioe.org!
    ycDQmCeAcWqxJJhHxgqXKw.user.46.165.242.75.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior -- reklamacja...
    Date: Mon, 30 May 2022 23:12:46 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 52
    Message-ID: <t73c0m$1ahn$1@gioia.aioe.org>
    References: <t1tg6v$7pn$2@gioia.aioe.org> <t53f18$91t$1@gioia.aioe.org>
    <t6tbsa$oel$1@gioia.aioe.org>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: gioia.aioe.org; logging-data="43575";
    posting-host="ycDQmCeAcWqxJJhHxgqXKw.user.gioia.aioe.org";
    mail-complaints-to="a...@a...org";
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:663419
    [ ukryj nagłówki ]


    "Eneuel Leszek Ciszewski" t6tbsa$oel$...@g...aioe.org

    > Kolejny sukces -- Alior zauważył reklamację i uznał, ;) że
    > w 15 dni nie wyrobi się z diagnozą ;) problemu -- może
    > w 35 dni zdołają ów skomplikowany problem rozwiązać... ;)

    Jest kolejny...

    ..wpłaciła Pani na Konto Mega Oszczędnościowe 25.03.2022 r. o godz.
    23:51, dlatego promocja uruchomiła się kolejnego dnia tj. 26.03.2022 r.
    30.05.2022 r. na Pani Konto Mega Oszczędnościowe w ramach korekty
    odsetek wypłaciliśmy

    -=-

    Zarazem ['zarazem' czy 'zarazą'? ten 'zarazek', więc
    i ten 'zaraz'? nie zaś ta 'zaraza'...] porażka...

    niestety informacje, które Pani przekazała były niewystarczające, aby
    przeanalizować
    Pani zgłoszenie. Abyśmy mogli przeanalizować Pani sprawę, prosimy przekazać:
    - datę i godzinę ostatniej próby złożenia reklamacji (przesłany przez Panią
    zrzut
    nie posiada daty i godziny jego wykonania),
    - treść komunikatu z błędem, który się pojawia,
    - czy reklamację chce Pani złożyć za pośrednictwem bankowości internetowej
    czy aplikacji mobilnej,
    - czynności jakie Pani wykonuje próbując złożyć reklamację

    Dużo tego -- chcą mnie zmęczyć... Wziąć na wyczerpanie...
    Aqrat teraz jestem wyczerpany... nA... ;) ale może wkrótce...

    Data zapewne była -- i godzina... Będę szukał... ła... ;) tamtego snapu...
    Treść komunikatu była na snapie -- pełna. :) W rednym ;) kolorze chyba.
    Internetowej -- to chyba jasne, skoro snap opiewał ;) na internetową...
    Czynności?... Napisałe..am chyba wyraźnie -- problemem są jakieś
    specjalne znaki... Może apostrofy, może coś innego...

    Ważne, że dali szmal... Inna sprawa, że wpłaciłOm ;) na oszczędne
    po kilku dniach gnicia na ROzRzutnym... A jeszcze inna, że to takie
    sobie pieniądze... Ale dobre i takie!!! Nawet -- bardzo dobre! Każde
    moje pieniądze NA PLUSIE (czyli powyżej zera) są dobre! Zerowe są
    obojętne, zaś ujemne są złe, lub nawet bardzo złe -- proste... ;)

    Ogólnie moje życie jest proste. :)
    Nie stać mnie na niepotrzebne komplikacje?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1