eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Alior - ku przestrodze
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 39

  • 21. Data: 2010-09-24 14:46:50
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MK wrote:

    > On 23 Wrz, 09:23, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    >>
    >> Jaki powod reklamacji? Jaki rodzaj transakcji? Bez tego trudno sie
    >> odniesc do konkrentej sprawy.- Ukryj cytowany tekst -
    >>
    >
    > A jakie to ma znaczenie? Alior uzaleznia zwrot kasy od zwrotu Aliorowi
    > przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna,
    > tylko ze kasy nie odda, bo nie dostal zwrotu od akceptanta.
    >
    > Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
    > PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
    > nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
    > anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
    > Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).

    napisz o tym ewidentnym kancie aliora do Samicka: http://samcik.blox.pl/html
    ten blog przez rozne fora i fejsbooka jest czytany przez wiele osob
    i aliora zaliczy ladnego minusa.


  • 22. Data: 2010-09-24 18:05:30
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 23 Wrz, 10:32, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
    > PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
    > nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
    > anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
    > Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).
    > Jak mialem analogiczny przypadek z karta Citi to wystarczyl jeden
    > telefon i po 2 czy 3 dniach nastapil zwrot. Nie wiem czy Citi dostalo
    > zwrot od akceptanta czy nie. Mnie poinformowano tylko o tym, ze bank
    > uznal reklamacje. No, ale za wyzsza kulture Aliora trzeba zaplacic :).


    A czy to w takim razie nie oszustwo? Anulowano Tobie tranzakcje, a
    oplate za nia sciagnieto. Jak Alior sie nie przyznaje, to moze
    prokuratura wyjasni?


    Pozdrawiam
    Rafal


  • 23. Data: 2010-09-24 19:37:45
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 24 Wrz, 20:05, Rafal M <r...@g...com> wrote:
    >
    > A czy to w takim razie nie oszustwo? Anulowano Tobie tranzakcje, a
    > oplate za nia sciagnieto. Jak Alior sie nie przyznaje, to moze
    > prokuratura wyjasni?
    >

    Tez mi to wpadlo do glowy w pierwszej chwili, ale po zastanowiu
    doszedlem do wniosku, ze az tek to ja sie nie chce angazowac. W UOKiK
    wystarczy opisac sprawe w mailu, wyslac dokumenty i postepowanie moze
    zostac rozpoczete. Policja, prokuratura itp to godziny poswiecone na
    czekanie, zeznania i ciagle bieganie na poczte zeby odebra awizowane
    przesylki, a ze sprawa dotyczy firmy to odpowiedzialnosc rozmyta i
    prawdopodobne umowenie ze wzgledu na niska szkodliwosc spoleczna ;).
    W ubieglym roku mialem okazje skladac zawiadomienie o akcie wandalizmu
    na moim samochodzie. Zgloszenie tego na Policji zajelo pol dnia...

    MK


  • 24. Data: 2010-09-24 19:40:19
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 24 Wrz, 16:46, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:
    >
    > napisz o tym ewidentnym kancie aliora do Samicka:http://samcik.blox.pl/html
    > ten blog przez rozne fora i fejsbooka jest czytany przez wiele osob
    > i aliora zaliczy ladnego minusa.- Ukryj cytowany tekst -
    >

    To juz lepiej do Uwagi... mozna sie przynajmniej pokazac w TV ;). Nie
    chodzi mi o wymuszenie zwrotu w jednym przypadku, ale zmiane podejscia
    do reklamacji.

    MK


  • 25. Data: 2010-09-24 20:07:43
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "MK" 5...@c...goo
    glegroups.com

    : To juz lepiej do Uwagi... mozna sie przynajmniej pokazac w TV ;). Nie
    : chodzi mi o wymuszenie zwrotu w jednym przypadku, ale zmiane podejscia
    : do reklamacji.

    Nie do reklamacji, ale w ogóle do obsługi ludzi!!!

    Jeśli złapiesz za rękę i zażądasz zwrotu to mają
    zwrócić, ale jeśli przegapisz -- nie muszą?!

    Rozumiem, że w tym wypadku bank nie musi śledzić
    skuteczności transakcji, ale jeśli oberwie za to,
    może nauczy się szanowania swych klientów w ogóle? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 26. Data: 2010-09-24 20:09:38
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "MK" 3...@y...goo
    glegroups.com

    > Tez mi to wpadlo do glowy w pierwszej chwili, ale po zastanowiu
    > doszedlem do wniosku, ze az tek to ja sie nie chce angazowac. W UOKiK
    > wystarczy opisac sprawe w mailu, wyslac dokumenty i postepowanie moze
    > zostac rozpoczete. Policja, prokuratura itp to godziny poswiecone na
    > czekanie, zeznania i ciagle bieganie na poczte zeby odebra awizowane
    > przesylki, a ze sprawa dotyczy firmy to odpowiedzialnosc rozmyta i
    > prawdopodobne umowenie ze wzgledu na niska szkodliwosc spoleczna ;).
    > W ubieglym roku mialem okazje skladac zawiadomienie o akcie wandalizmu
    > na moim samochodzie. Zgloszenie tego na Policji zajelo pol dnia...

    I jaki dało skutek?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 27. Data: 2010-09-24 21:14:48
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-09-24 10:44, Adam Płaszczyca pisze:

    > Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC
    > jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić
    > chargeback bez podania powodu.

    Czy ten regulamin jest częścią Twojej umowy?


  • 28. Data: 2010-09-25 08:32:50
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 24 Wrz, 22:09, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    >
    > I jaki dało skutek?
    >

    Umozono. A wracajach to tematu dzisiejszym rankiem przywital mnie
    radosny mail z Aliora ;)

    Alior Bank ponownie liderem jakości (Sprawdź nowe korzyści!) [...]

    W głównej kategorii "Najlepszy bank detaliczny" Alior Bank okazał się
    bezkonkurencyjny pod względem wszystkich badanych cech: placówek,
    jakości obsługi, pozyskiwania Klientów oraz przyjazności procedur.
    Szczegółowy ranking, dotyczący tej kategorii, dostępny jest pod
    adresem:
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/inne/newsweek_
    ranking_2010.jpg

    MK


  • 29. Data: 2010-09-25 08:33:13
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2010 23:14:48 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    >> Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC
    >> jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić
    >> chargeback bez podania powodu.
    >
    > Czy ten regulamin jest częścią Twojej umowy?

    Mojej tak.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ GG: 3524356
    ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/


  • 30. Data: 2010-09-25 11:04:41
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:fd564392-5fb2-477d-8e3f-b58c39384971@e3
    4g2000prn.googlegroups.com...

    > Umozono. A wracajach to tematu dzisiejszym rankiem przywital mnie
    > radosny mail z Aliora ;)
    >
    > Alior Bank ponownie liderem jakości (Sprawdź nowe korzyści!) [...]
    >
    > W głównej kategorii "Najlepszy bank detaliczny" Alior Bank okazał się
    > bezkonkurencyjny pod względem wszystkich badanych cech: placówek,

    Phi. Ja tam mam równie dobre wiadomości na temat Multibanku '-)

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=503
    85

    "MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii "Banki"
    w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010

    84 procent klientów jest zadowolonych z obsługi oferowanej przez bank. Jest
    to wynik o 40 procent lepszy od ogólnopolskiego wskaźnika obsługi w branży
    finansowej.

    Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez
    2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom,
    prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach,
    jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi."


strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1