  • 1. Data: 2009-06-30 08:08:41
    Temat: Alior - kiedy naliczają cashback na kk
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Witam,
    Pytanie do posiadaczy kart kredytowych Aliora.
    Kiedy nalicza Wam się cashback od przeprowadzonych transakcji?
    Kartę mam od niedawna i parę dni temu skończył się okres rozliczeniowy.
    Niestety ani w spisie transakcji, ani w wyciągu za czerwiec nie ma
    cashbacku. Operacje bezgotówkowe na kilkaset zł.
    Nie znalazłem odpowiedzi na takie pytanie na stronie Aliora.
    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 2. Data: 2009-06-30 08:12:27
    Temat: Re: Alior - kiedy naliczają cashback na kk
    Od: Homzik <h...@g...com>

    a ja znalazlem: "nie pozniej niz 5 dni roboczych po zakonczeniu cyklu"

  • 3. Data: 2009-06-30 08:28:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 01:12:27 -0700, Homzik napisał(a):

    > a ja znalazlem: "nie pozniej niz 5 dni roboczych po zakonczeniu cyklu"

    Dokładnie a CB trzeba szukać w historii rachunku transakcji kk, albo na
    następnym wyciągu z kk.

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-06-30 11:04:24
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    > Dokładnie a CB trzeba szukać w historii rachunku transakcji kk, albo na
    > następnym wyciągu z kk.

    Dziękuję bardzo.
    Sprawdzałem w FAQ, ale nie sprawdziłem w dokumentach :-)
    To pierwszy miesiąc z kk Aliora, stąd wątpliwości.

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 5. Data: 2009-06-30 15:36:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dokładnie a CB trzeba szukać w historii rachunku transakcji kk, albo na
    > następnym wyciągu z kk.

    no to ja jeszcze czekam, spłacałem 26.06 czyli do piątku zwrot powinien
    się pojawić

    --
    pozdrawiam
    RobertS