  • 11. Data: 2012-09-15 09:38:24
    Temat: Re: Alior Sync, brak możliwości druku potwierdzenia transakcji, to niesamowite
    Od: Janusz <g...@t...pl>

    > ... Skoro przedstawiam fakturę, na której napisano, że
    > dokonałem płatności, to po co im jeszcze potwierdzenia z karty/konta?

    Tu właśnie jest problem. Na fakturze jest adnotacja:

    "The invoice amount will be charged to your credit card within the next few days".

    Stąd właśnie potrzebuję potwierdzenie, że transakcja faktycznie została zrealizowana.

    Wydruku z terminala nie ma - płatność realizowana via Internet.

    j.

  • 12. Data: 2012-09-15 09:39:54
    Od: Janusz <g...@t...pl>

    > A nie dostałeś wydruku z terminala? To właśnie jest to potwierdzenie,
    > którego szukasz. :-)

    Nie. Szczegóły powyżej.

  • 13. Data: 2012-09-15 11:53:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 14 Sep 2012 09:23:58 -0700 (PDT), Janusz
    <g...@t...pl> wrote:

    >poradzono mi, żebym pokazał pracodawcy ekran komputera z transakcją lub zrobił
    PrintScreen
    albo zrob wydruk do pdf :)

    WAM

  • 14. Data: 2012-09-15 13:42:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Lepiej powiedz który umożliwia taki wydruk. :)

    > mBank, BPH (tu mam konto i nie ma z tym problemów).

    Ty na serio twierdzisz, że w Banku BPH da się wydrukować z serwisu
    potwierdzenie transakcji dokonanej kartą? Pytam bo miałem/mam kilkanaście
    kart kredytowych Banku BPH i nigdy mi się to nie rzuciło w oczy. Aż się z
    wrażenia zalogowałem teraz i nie widzę.

    Podobnie w mBanku, choć już nie pamiętam kiedy ostatni raz używałem karty
    mBanku do płatności bezgotówkowej.

  • 15. Data: 2012-09-15 18:42:29
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-15 11:53, WAM pisze:
    PrintScreen
    > albo zrob wydruk do pdf :)

    Śmieszy mnie to wszystko.
    Dzisiaj każdy gimnazjalista potrafi spreparować stosownego pdfa.
    W kilka minut można pod szatę graficzną podstawić stosowne dane.
    W zasadzie to wszystko tyle samo warte co słowo pracownika :-)
    Jak księgowa się pulta to weź zrób jej takiego pdfa ( w którym
    oczywiście umieścisz prawdziwe dane, żadnego oszukiwania) i niech się
    udławi. :-)

  • 16. Data: 2012-09-16 15:39:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" k32b5m$7nb$...@n...task.gda.pl

    > Śmieszy mnie to wszystko.

    Śmiech to zdrowie -- jak i sen.
    [i wygrzewanie kręgosłupa -- mam złe wieści...
    złe dla Ozorowskiej świni -- być może będę
    zdrowy... ale na razie ani pary z gęby o tym...
    jedynie w myślach...]

> [...]
    > Jak księgowa się pulta to weź zrób jej takiego pdfa ( w którym
    > oczywiście umieścisz prawdziwe dane, żadnego oszukiwania)

    Czasami urzędnicy biorą w ogień krzyżowy... ;)
    Jest to (inaczej ujmując, po katolicku, czyli po
    powszechnemu, bo dziś niedziela -- dzień Pański)
    droga krzyżowa... urzędnik sprawdza, czy to, co
    jest u Ciebie, ma swe odzwierciedlenie
    [odlustrowanie?...] u Twego kontra_henta...

    -=-

    A teraz zastanów się, czy można podrobić fakturę tradycyjną?
    Stempel na przykład? Albo inaczej -- czego nie można podrobić?!

    Amerykjanie nawet podrabiają swoje dolary -- ponoć 40 miliardów miesięcznie...

    http://wyborcza.biz/Gieldy/1,114507,12481141,Fed_dod
    rukuje_dolary__Wall_Street_w_gore.html

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-09-16 19:10:04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 15 Sep 2012 13:42:23 +0200, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    >Ty na serio twierdzisz, że w Banku BPH da się wydrukować z serwisu
    >potwierdzenie transakcji dokonanej kartą?
    Debetowa w histori rachunku ma opcje "Szczegoly" przy kazdej operacji
    i tam ma link 'drukuj'. Kredytowej nie uzywam.

    WAM

  • 18. Data: 2012-09-16 21:57:40
    Od: z <z...@u...pl>

    > A teraz zastanów się, czy można podrobić fakturę tradycyjną?

    Z tego co się orientuję ;-) na fakturze jest podpis wystawcy :-)
    To już by było łamanie prawa a tu mówimy tylko zmianie "szaty graficznej"

    PS. Tak mi się przypomniało jak kilka lat temu Dziennik Ustaw Wychodził
    z Sejmu w formacie PDF (ajakże) Tylko że w tym pedefie były marnej
    jakości skany z wydrukowanego papieru. Na pytanie dlaczego utrudniają
    życie ludziom chcącym skorzystać z prezentowanych tam wzorów pism.
    (znaczy nie składać od nowa tego samego w programie graficznym w celu
    uzyskania jakości potrzebnej do druku na maszynach drukarskich)
    Odpowiadali że bitmapa jest bardziej bezpiecznym formatem którego nie da
    się przekłamać :-)
    Niewiedza, ignorancja, spchychologia...

  • 19. Data: 2012-09-17 03:28:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" k35avj$c5s$...@n...task.gda.pl

    > Z tego co się orientuję ;-) na fakturze jest podpis wystawcy :-)
    > To już by było łamanie prawa a tu mówimy tylko zmianie "szaty graficznej"

    Podrabianie pieniędzy nie wchodzi pod łamanie prawa?
    A może tam też jest podpis wystawcy? (zamiast druku tegoż podpisu)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-09-27 11:56:27
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 16 Sep 2012 21:57:40 +0200, z <z...@u...pl> wrote:

    >Z tego co się orientuję ;-) na fakturze jest podpis wystawcy :-)
    Jak sie wystawcy chce to sie podpisze. Obowiazku nie ma.

    WAM