  • 31. Data: 2009-03-19 12:36:09
    Temat: Re: Alior Bank - otwarcie konta
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Mar, 08:28, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > No ale kapitalizacja dzieki temu sie nie zwiekszy ;).

    No oczywiscie ze nie! To tylko tani chwyt marketingowo-psychologiczny,
    zeby lepiej wygladac. :) Zwlaszcza ze juz prawie byli penny stock.

    > BTW a jaki to bedzie mialo wplyw na opcje?

    Zakladam, ze jak wszystko "razy dwa" -- to wszystko "razy dwa" (i
    odpowiednio "podzielic przez dwa"). Innej mozliwosci nie widze.

  • 32. Data: 2009-03-19 12:43:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > "Reverse Stock Split" :)

    Nazwa jest cudna.

    MJ

  • 33. Data: 2009-03-19 12:51:07
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Mar, 08:43, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Nazwa jest cudna.

    Prawda? :) A, wlasnie, jak po polsku?

  • 34. Data: 2009-03-19 13:07:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Zakladam, ze jak wszystko "razy dwa" -- to wszystko "razy dwa" (i
    > odpowiednio "podzielic przez dwa"). Innej mozliwosci nie widze.

    Hm... ale czy to przypadkiem nie jest zmiana zasad gry w czasie jej trwania?
    Nie jestem pewien czy tak latwo bedzie przeprowadzic taka akcje, mysle ze
    znajdzie sie grupa prawnikow, ktora bedzie kwestionowac takie rozwiazanie...

    MK

  • 35. Data: 2009-03-19 13:08:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Prawda? :) A, wlasnie, jak po polsku?

    Nie jestem pewien, ale ja chyba slyszalem o jednym przypadku scalania akcji
    spolki gieldowej w PL... ale glowy nie dam... Czesciej podnosi sie wartosc
    akcji poprzez ich wykupienie i umozenie...

    MK

  • 36. Data: 2009-03-19 13:21:38
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Mar, 09:07, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > znajdzie sie grupa prawnikow, ktora bedzie kwestionowac takie rozwiazanie...

    Nie, nie bedzie. Reguly gry sa juz dawno ustalone:

    When the underlying stock of your option splits or even begins issuing
    a stock dividend, the contract undergoes an adjustment that is often
    referred to as "being made whole," which means the option contact is
    modified accordingly so that you are neither negatively nor positively
    affected by the corporate action. While a stock split will adjust the
    price of the underlying security of an option, the option is adjusted
    so that any changes in price due to the split do not affect the value
    of the option. Keep in mind that if your option is purchased post-
    split (i.e. after the split is announced) then your option will not be
    adjusted as it will have been created according to the new split price
    of the underlying security.

  • 37. Data: 2009-03-19 14:10:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > Nie, nie bedzie. Reguly gry sa juz dawno ustalone:

    No to ok. Widze, ze dzis znowu +18%. Jak widac jatwo bylo w ciagu 2 tygodni
    zwiekszyc swoj majatek o 2,5 raza :). Nalezy sie Vikramowi to 10MM na
    przebudowe biura, pracuje za 1USD to niech przynajmniej ma odpowiednie
    warunki.

    MK

  • 38. Data: 2009-03-19 14:19:55
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Mar, 10:10, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > zwiekszyc swoj majatek o 2,5 raza :). Nalezy sie Vikramowi to 10MM na
    > przebudowe biura, pracuje za 1USD to niech przynajmniej ma odpowiednie

    I pewnie oplaty za to skromne $18m mieszkanko na Upper West Side go
    wpedzaly w depresje.
    Zapewne stad te plany nabycia firmowego jeta z moich podatkow. :)

  • 39. Data: 2009-03-19 14:23:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    > I pewnie oplaty za to skromne $18m mieszkanko na Upper West Side go
    > wpedzaly w depresje.
    > Zapewne stad te plany nabycia firmowego jeta z moich podatkow. :)

    Hehe... no ale tymi 10MM to chyba musi sie podzielic z 4 nowymi
    dyrektorami... hm... ciekawe czy oni sa executive czy nie...

    MK

  • 40. Data: 2009-03-20 21:59:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Prawda? :) A, wlasnie, jak po polsku?

    Mi tam bardziej sie podoba "window dressing" ;).

    Kurcze... OFE w PL nie musza robic zadnego window dressing, a kasa i tak
    plynie ;).

    MK