  • 1. Data: 2008-11-30 17:18:51
    Temat: Alior Bank: fałszowanie regulaminów, kłamstwa i bałagan
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    http://olgierd.bblog.pl/wpis,alior;bank;falszowanie;
    regulaminow;klamstwa;i;balagan,16876.html

    Może się ktoś merytorycznie odnieść do tego artykułu.

  • 2. Data: 2008-11-30 17:47:31
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 18:18, Kamikazee <n...@n...pl.invalid> wrote:
    > http://olgierd.bblog.pl/wpis,alior;bank;falszowanie;
    regulaminow;klams...

    > Może się ktoś merytorycznie odnieść do tego artykułu.

    Ja też złożyłem w piątek wniosek o tę cholerną kartę, w oparciu o
    "poprzednią" ofertę i zaierzam przedyskutować kwestię łże-zmiany umowy
    bezpośrednio z doradcą. Generalnie, czuję się po raz kolejny
    wystrychnięty na dudka przez korporację, w dodatku podobno zaufania
    publicznego. Na marginesie, chyba należałoby ponownie przedyskutować
    szcególny status banków jako przedsiębiorstw i w świetle ostatnich
    wydarzeń w kraju i za granicą - zabrać im przywileje - BTE, szczególny
    tryb likwidacji i upadłości itp.

  • 3. Data: 2008-11-30 17:51:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...

[...]

    A przede wszystkim zlikwidowac tzw. gwarancje depozytow :).

    MK

  • 4. Data: 2008-11-30 17:55:06
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 18:51, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > tryb likwidacji i upadłości itp.
    >
    > A przede wszystkim zlikwidowac tzw. gwarancje depozytow :).

    Owszem. Ale przy okazji znowelizowac kodeks karny, przepisy o
    odpowiedzialności karnej i cywilnej czlonków zarządu spółek prawa
    handlowego oraz przepisy o zobowązaniach kontraktowych i czynach
    niedozwolonych k.c. :).

  • 5. Data: 2008-11-30 18:12:48
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > http://olgierd.bblog.pl/wpis,alior;bank;falszowanie;
    regulaminow;klams...

    > Może się ktoś merytorycznie odnieść do tego artykułu.

    Merytorycznie nie mogę, ale gdyby tylko było to możliwe wziąłbym na ten bank
    shorta. :-)

    Interesuję się bankowością od około 2000 roku i takiej akcji z
    autofałszerstwem nie pamiętam. Owszem czasami się zdarzało, że w ciągu 2-3
    dni pojawiały się kosmetyczne zmiany, ale nie zmiany w tym stylu.

    No i teraz zobaczymy na ile ten smród bankowi zaszkodzi. Startują w trudnym
    okresie, bazy klientów w zasadzie brak. Tego rodzaju zagrania mogłyby
    wprawdzie sprowadzić Aliora jedynie do poziomu instytucji w rodzaju Cetelem
    czy Sygma, ale jako że nie mają opanowanego żadnego hipermartketu byłoby to
    u nich równoznaczne z wypadnięciem z rynku. Ano, zobaczymy.

    Sprawa wbrew pozorom wydaje mi się dość poważna, chyba raczej bank się do
    tego wydarzenia jakoś powinien odnieść. Zignorowanie problemu i udawanie że
    nic się nie wydarzyło wydaje mi się mało prawdopodobne. Niestety spodziewam
    się wyjasnień typu "oczywisty błąd pisarski", czyli że ktoś wrzucił na
    serwer plik bez poprawiionej daty.

    marekz

  • 6. Data: 2008-11-30 18:26:23
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    wiadomościnews:b877cedf-e4e8-4d87-a5bb-774f7b9f5846@
> [...]

    > się wyjasnień typu "oczywisty błąd pisarski", czyli że ktoś wrzucił na

    Nie dadzą rady się uchylić. To nie tylko kwestia TOiP, ale także
    informaci ogólnych na stronie banku. Zbyt wiele tych "błędów" na raz,
    zwlaszcza że dziwnym trafem ich "korekta" jest z korzyścią finansową
    dla banku.

  • 7. Data: 2008-11-30 18:33:03
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > informaci ogólnych na stronie banku. Zbyt wiele tych "błędów" na raz,
    > zwlaszcza że dziwnym trafem ich "korekta" jest z korzyścią finansową

    Trzymam kciuki żebyś miał rację. Nie ukrywam, że nie życzę Aliorowi dobrze.
    Bardzo bym chciał aby rynek dotkliwie i przede wszystkim skutecznie karał
    taki styl działania.

    marekz

  • 8. Data: 2008-11-30 18:38:30
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    wiadomościnews:86c0866d-503f-4bd3-8cf1-f4795ee18336@
> [...]
    > Bardzo bym chciał aby rynek dotkliwie i przede wszystkim skutecznie karał

    Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości. Może należałoby to z jednej
    strony rozpropagować po niecie, a z drugiej bombardować Cenralę Aliora
    mailami, gorąco protestując ? Bądź co bądź, jesteśmy dość
    opiniotwórczą grupą...

  • 9. Data: 2008-11-30 19:32:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > strony rozpropagować po niecie, a z drugiej bombardować Cenralę Aliora
    > mailami, gorąco protestując ? Bądź co bądź, jesteśmy dość

    zobaczymy czy na prnews.pl sprawa trafi...poza tym ciekawe czy któraś
    gazeta odważy się o tym napisać?

    czy Alior w którejś się już reklamował?

    na co stawiacie = w jaki sposób bank będzie się z tego tłumaczył? błąd
    "w druku" czy spróbuje temat przemilczeć?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-11-30 19:35:27
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

> [...]
    >
    > na co stawiacie = w jaki sposób bank będzie się z tego tłumaczył? błąd
    > "w druku" czy spróbuje temat przemilczeć?

    Jeśli nie wyjdzie to poza łamy pbb to przemilczy (świadomy tematu
    oczywiście). Jeśli zada mu pytanie jakaś gazeta, to błąd w druku :)

    PG