  • 21. Data: 2006-10-25 23:18:46
    Temat: Re: Pytanka
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Pen wrote:

    > jak nie masz zamiaru odpowiedzieć na zadane pytanie, to nie pisz wcale -

    jak nie mam zamiaru odpowiadac na pytanie to zwykle nie piszę.
    Bo albo nie wiem, albo pytanie jest takie, że mi się już nie chce po raz
    setny pisać to samo, albo mi się już nie chce po raz setny pisać, że już
    o tym pisałem i żeby poszukać w archiwum.

    > choć wydaje mi się, że chęć napisania czegokolwiek jest w Twoim przypadku
    > trudna do okiełznania
    > czepiam się, ale do każdego tematu starasz się na siłę napisać cokolwiek,
    > zastanów się, czy ktokolwiek ma ochotę to czytać

    Widać nawet nie zadałes sobie trudu policzyć w ilu wątkach brałem udział
    a w ilu nie. A w tych, w których brałem udział ile było czepialskich, a
    ile nie.
    Po prostu coś palnąłeś.

  • 22. Data: 2006-10-26 05:42:09
    Od: IYIS <m...@w...pl>

    > wzioł
    > znaleść.

    > Więc może nie zostanę """bez produktywnym""" magistrem

    chyba jednak zostaniesz...
    IYIS

  • 23. Data: 2006-10-26 12:23:39
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    > Na pewno wolę czytać jego, niż leniwych (?) studentów, którzy chcą aby
    > odrobić za nich pracę domową.
    > KJ

    jak myślisz, po istnieją grupy dyskusyjne ?
    hint: nie po to, aby kilku 'masterów' wymądrzało się i pouczało innych
    natłukłeś z witkiem tyle postów w tym wątku, a odpowiedzi na pytanie Jarka
    jak nie było tak nie ma... wiesz może jak się to nazywa ?

    tak naprawdę, to na zdecydowaną większość na tej grupie zadawanych pytań
    można znaleźć odpowiedź przez googla, strony banków bądź ich infolinie

  • 24. Data: 2006-10-26 13:00:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Pen wrote:
    [...]

    > jak myślisz, po istnieją grupy dyskusyjne ?

    Niech zgadnę: po to żeby dyskutować?

    > hint: nie po to, aby kilku 'masterów' wymądrzało się i pouczało innych
    > natłukłeś z witkiem tyle postów w tym wątku, a odpowiedzi na pytanie Jarka
    Moich to jest raptem 3 (łącznie z tym).

    > jak nie było tak nie ma... wiesz może jak się to nazywa ?
    Zadziwiające nie ? Zwłaszcza, że mam przekonanie graniczące z pewnością,
    że stali bywalcy tej grupy znają (lub są w stanie poznać) odpowiedź.

    > tak naprawdę, to na zdecydowaną większość na tej grupie zadawanych pytań
    > można znaleźć odpowiedź przez googla, strony banków bądź ich infolinie

    Idź, przeczytaj archiwum i przestań gadać głupoty.
    A na razie to
    Pozdrawwiam
    Ogromnie
    Licząc
    Na
    Kontynuację

    ale może jak się doszkolisz.

    KJ

  • 25. Data: 2006-10-26 13:18:37
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    > Idź, przeczytaj archiwum i przestań gadać głupoty.
    > A na razie to
    > Pozdrawwiam
    > Ogromnie
    > Licząc
    > Na
    > Kontynuację
    >
    > ale może jak się doszkolisz.

    dziękuję za wspaniałe rady Stały Bywalcu Grupy
    cały czas uczę się od Ciebie i innych Stałych Bywalców Grupy, którzy
    wszystko wiedzą najlepiej i daje im to prawo osądu i pouczania innych

    PS: mniej zadufania w sobie proponuję, choć spodziewam się, że moja
    propozycja jako niestałego bywalca grupy nie będzie wzięta pod uwagę; brak
    mi już słów, więc już nie będę się w tym wątku wypowiadał, możesz szpanować
    swoim niezmierzonym doświadczeniem i nieogarniętą wszechmądrością do woli

  • 26. Data: 2006-10-26 13:56:39
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Pen" <p...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > mi już słów, więc już nie będę się w tym wątku wypowiadał, możesz
    > szpanować swoim niezmierzonym doświadczeniem i nieogarniętą

    Następnym razem jak będziesz chciał o czymś podyskutować, wymienić opinie
    czy teź czymś nowym się pochwalić pisz śmiało.
    Jak będzie chciał, żeby ktoś odwalił za Ciebie robotę bo tobie się nie chce
    szukać w Googlach lepiej nie pisz.

  • 27. Data: 2006-10-26 15:23:23
    Od: Jarek <j...@p...onet.pl>

    witek napisał(a):

> [...]
    > czy teź czymś nowym się pochwalić pisz śmiało.
    > Jak będzie chciał, żeby ktoś odwalił za Ciebie robotę bo tobie się nie chce

    Nie chciałem żeby ktoś za mnie odwalił robotę tylko żeby mi
    pomógł.Uważałem że na tej grupie znajda się osoby dla których to jest
    chleb powszedni i wiedzą takie rzeczy, nie sprawi to im żadnego kłopotu,
    gdyż wiedza oco w tym chodzi.A tu jednak niespodzianka, znalazło się
    więcej przemądrzałych niż tych którzy udzielili mi odpowiedzi.
    Chciałem podziękować S.T. który naprowadził mnie na odpowiedni trop.
    Ja porostu źle szukałem w google i nic mi nie znajdowało.Na stronach
    banków też przeglądałem, ale nic nie znalazłem.Więc postanowiłem rzucić
    posta na newsy, nie wiedziałem jednak że tu aż powstanie taki problem
    Ludzie dajcie już spokój tej dyskusji.
    Pozdrawiam i więcej życzliwości życzę w stosunku do innych ;)

  • 28. Data: 2006-10-27 09:34:06
    Temat: Re: Ale fajnie się to czyta :)
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Normalnie dramat. W rolach głównych :

    Ci vel Jedni - bluzgają na gościa, że jest leń i nie chce mu się (nie
    umie) szukać w googlach i/lub serwisach informacyjnych.

    Tamci vel Drudzy - bluzgają na Jednych, że są czepialscy, nieuprzejmi i
    mało pomocni; sami nie udzielają odpowiedzi na pytania.

    Pytacz vel Student - nie zapoznawszy się ze sposobami dyskusji na grupie
    zadaje głupie pytanie, które - jak można się było spodziewać -
    wywołuje burzę; przez dwa dni tłumaczy się łamaną polszczyzną, że nie ma
    czasu na wysiadywanie przed telewizorem - pewnie dlatego, że buszuje w
    necie.

    Podłoże historyczne : 4 kwartał roku 2006; czas największej w europie
    fuzji banków, która pociąga za sobą fuzję dwóch czołowych banków w
    Polsce; polski rząd robi z tego tytułu zamieszanie na całą europę.
    Pierwszy Polak w Formule 1 - Kubica. Polska reprezentacja w piłce nożnej
    pokonuje 4 drużynę rankingu FIFA - Portugalię - 2:1. Trwa okupacja Iraku.

    Streszczenie :

    Żądny wiedzy Student - Pytacz zadaje Pytania. Pytania - a w zasadzie
    Drugie Pytanie Studenta - prowokują debatę pomiędzy Jednymi, a Drugimi,
    na tematy "czy odpowiadać na pytania", "czy odsyłać pytających do
    googla", "czy studenci to debile i lenie". Debata przeradza się w
    zażartą dyskusję. Gdyby nie fakt, że to usenet, pewnikiem doszłoby do
    rękoczynów vel mordobicia. Dyskusja kończy się rozłamem. Nikt nie
    udziela odpowiedzi. Student znajduję ją w... googlach.

    Skoro znalazłeś już odpowiedzi to pewnie nie ma sensu Ci podrzucać
    linków, ale co tam :

    1. PKO S.A. i BPH S.A. Na stronie BPH jest informacja. O tu :
    http://www.pekao.com.pl/integracja.html

    2. Nie wiem.

    Pozdrawiam

    PshemeK

    PS. Tak, długo nad tym siedziałem.

  • 29. Data: 2006-10-27 09:46:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jarek wrote:
    [...]

    > Po pierwsze to pytanie które zadałem nie ma nic wspólnego z kierunkiem
    > studiów który studiuję.Studiuję na uczelni technicznej a nie na żadnej
    "Witam
    Potrzebuje wiedzieć na zajęcia następujące rzeczy:
    [...]
    "

    Możesz sobie studiować nawet botanikę (bez obrazy dla biologów). Nie
    zmienia to faktu, że chciałeś zwalić na innych pracę domową.

    KJ

  • 30. Data: 2006-10-27 10:47:20
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "PshemeK" wrote in message

    [...]
    > 1. PKO S.A. i BPH S.A. Na stronie BPH jest informacja. O tu :
    > http://www.pekao.com.pl/integracja.html

    żeby juz sprawę dokończyć to nie PKO S.A a PEKAO S.A.
    to tak żeby trud szukania nie poszedł na marne ;)
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com