  • 1. Data: 2009-02-24 19:54:48
    Temat: Aktualność decyzji kredytowej
    Od: "JC" <x...@g...pl>

    Witam,
    chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu.
    Moja znajoma musi sprzedać mieszkanie. Połowę otrzymanej kwoty chce
    przeznaczyć na zakup nowego (drugą połowę musi oddać byłemu mężowi), a
    brakujące środki uzupełnić kredytem. W tej chwili sytuacja wygląda tak, że
    jeśli bank wstępnie udzieli jej decyzji kredytowej (choć zważywszy na brak
    konkretnej informacji o kwocie, jaką uzyska i cenie nowego mieszkania jest
    to trudne), to po sprzedaży tego mieszkania może się z tego teoretycznie
    wycofać,a ona zostanie bez dachu nad głową.

    Chciałbym zapytać, czy istnieją banki, które gwarantują aktualność swoich
    decyzji na jakiś czas, albo czy widzicie jakieś inne rozwiązanie. Z góry
    dziękuję za każdą wskazówkę.

    Pozdrawiam
    JC

  • 2. Data: 2009-02-24 22:23:03
    Temat: Re: Aktualność decyzji kredytowej
    Od: buraxta <b...@g...com>

    JC wrote:
    > Chciałbym zapytać, czy istnieją banki, które gwarantują aktualność swoich
    > decyzji na jakiś czas, albo czy widzicie jakieś inne rozwiązanie. Z góry
    > dziękuję za każdą wskazówkę.

    Promesa kredytowa? :)

    --
    |=> GG: 421503
    |=> b...@g...com

  • 3. Data: 2009-02-25 09:28:03
    Temat: Re: Aktualno?ae decyzji kredytowej
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    JC wrote:
> [...]
    > przeznaczyae na zakup nowego (drug? po?owe musi oddaae by?emu me?owi), a
    > brakuj?ce ?rodki uzupe?niae kredytem. W tej chwili sytuacja wygl?da tak, ?e
    > je?li bank wstepnie udzieli jej decyzji kredytowej (choae zwa?ywszy na brak
    > konkretnej informacji o kwocie, jak? uzyska i cenie nowego mieszkania jest
    > to trudne), to po sprzeda?y tego mieszkania mo?e sie z tego teoretycznie
    > wycofaae,a ona zostanie bez dachu nad g?ow?.
    >
    > Chcia?bym zapytaae, czy istniej? banki, które gwarantuj? aktualno?ae swoich
    > decyzji na jaki? czas, albo czy widzicie jakie? inne rozwi?zanie. Z góry

    A musi sprzedac? Czy tylko musi bylego meza splacic?

    Jesli to drugie, to moze lepiej wziac kredyt na splate meza (kupno
    polowy mieszkania od bylego meza), ew pozyczka hipoteczna.

    --
    Regards,
    Maverick