  • 21. Data: 2008-12-12 21:13:41
    Temat: Re: Absurd wysokiego oprocentowania...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > - dadza oprocentowanie 8,5, tak zeby po zysku na belce było 9,5 to zaraz

    95*.81=76,95 Nie wiem, skąd to 9.5...

    LC

  • 22. Data: 2008-12-12 22:30:53
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ja nigdy nie zrozumiem po jaki ch... biegac do bankomatu częściej niż powiedzmy raz w
    miesiącu?
    JaC

    -----

    > Eurobank ma niewiele własnych bankomatów, w innych trzeba zapłacić 1 PLN a sama
    karta kosztuje 0,95 PLN/mies "za nic".

  • 23. Data: 2008-12-12 22:39:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console20 napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > 95*.81=76,95 Nie wiem, skąd to 9.5...

    Uppsss, pomieszałem.
    Chodziło mi o to, zeby dali 8,5 i lokata nocna omijali belke, tak zebym
    otrzymał rzeczywiste 8,5 a nie 8,5 minus podatek.

  • 24. Data: 2008-12-12 23:13:54
    Od: C...@g...com

    On 12 Gru, 23:30, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Ja nigdy nie zrozumiem po jaki ch... biegac do bankomatu częściej niż powiedzmy raz
    w miesiącu?
    > JaC
    Zrozumiałbyś gdyby karta debetowa mBanku odmówiła płacenia w sklepie,
    a w bankomacie 100 m obok działała.

  • 25. Data: 2008-12-13 11:05:03
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 13 gru 2008 o 00:13 GMT, C...@g...com napisał(a):

    > Zrozumiałbyś gdyby karta debetowa mBanku odmówiła płacenia w sklepie,
    > a w bankomacie 100 m obok działała.

    Zdazylo mi sie to tyle razy ze mozna pozyczyc na palcach jednej reki, tylko
    ze bylo to spowodowanealbo awaria terminala,i nikomu nieackeptowalo karty,
    albo tym ze skonczyl mi sie limit na karcie i wiec zaplacilem druga, a i
    jeszcze raz, raz w pizzy hut jedyny terminal w restauracji (!!!) pojechal z
    dostawca, i czekalem pol godziny az wroci...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ nominal egg: ]
    [ Ekg: #3781111 ][ New Yorkerese for expensive. ]

  • 26. Data: 2008-12-13 15:52:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tompod@" f...@r...goo
    glegroups.com

    : - w przypadku posiadania na koncie kwoty wyższej niż 16 524,54 zł

    mamy na przykład codzie... conocnie :) złotówkę bejs...belki...

    : tak, jakby środki były na lokacie całą dobę (mimo, że "zamrożone" są

    : tylko w nocy);

    Nie, no... Bez sensu... Przecież zimowa noc jest dłuższa od nocy letniej...
    No i należałoby wprowadzić zróżnicowanie geograficzne -- ci z południa mają
    latem noce jednak dłuższe niż my, ludzie z Podlasia, a zimą krótsze... A za
    kołem podbiegunowym to nawet noc trwa całe tygodnie... Jesteśmy przecież we
    wspólnej Europie... Ciekawe, kiedy do tej WE dołączą kraje Afryki... ;)

    -=-

    Mnie chodzi o coś innego! Banki podwyższają oprocentowanie, aby zwabić
    klientów (a raczej ich pieniądze) podczas gdy uzyskują efekt dokładnie
    odwrotny, gdyż ludzie, nie chcąc oberwać bejsbolem po oczach, kupują
    pończochy... Przynajmniej ja coraz częściej rozpatruję (to się chyba
    nazywa -- ,,myśli natrętne'') zakup pończoch lub innych skarbonek... :)

    Oczywiście nie po to, aby ukryć twarz w czasie napadu, lecz po to, aby
    chomikować tam oszczędności...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Obligatoryjny ;) żart:

    Módl się i pracuj po naszemu -- czyli obrót pieniądza

    Zbieraj od ludzi pieniądze i dawaj je biednym, przy okazji coś sobie zachowując.
    Czyniąc tak, tworzysz biednych za pomocą pragnień (modlitw) i pracy (odbierania)
    a więc realizujesz (?dominikańskie czy benedyktyńskie?) ,,módl się i pracuj''.

    Modlisz się, bo jednak pragniesz istnienia biednych, bez których Twoje
    istnienie (czy raczej Twoja praca) traci sens; odbierając zaś dobra,
    czynisz biednymi tych, którym odbierasz; a zatrzymując część dóbr
    sobie (bo więcej zabierasz niż oddajesz), ubogacasz siebie, czyli
    zarabiasz [ciężką, wytrwałą pracą] na swoje utrzymanie...

    Jakież to piękne... Wszystko w jednym. ;)

  • 27. Data: 2008-12-14 13:46:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 1...@b...poznan.pl

    > Chodziło mi o to, zeby dali 8,5 i lokata nocna omijali belke, tak zebym
    > otrzymał rzeczywiste 8,5 a nie 8,5 minus podatek.

    Rzeczywista (niewirtualna?) będzie wyższa z powodu dzienn...nocnej ;)
    kapitalizacji...

    -=-

    Już wiem, dlaczego Alior startuje u nas w listopadzie...
    To marketing... Ludzie myślą, że noce w Polsce teraz dłuższe od dni... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/...
    rezygnuję powoli z kont @alpha.net.pl oraz @yahoo.pl

    Obligatoryjny ;) żart:

    Noce i dni w Alior...

    -- Proszę Pani, czy energia jest wektorem, czy nie?
    Czy może jest skalarem?
    -- Jest wektorem.
    -- Więc proszę mi opisać wektor energii jądrowej.
    Zwrot, kierunek, wartość...
    -- W czasie kopulacji, przed kopulacją czy po kopulacji?

  • 28. Data: 2008-12-14 16:51:54
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    A jak sie liczy odsetki w normalnych bankach (bez olwernajta) ?
    Liczy sie srednie saldo z calego dnia czy tez na przyklad stan konta o
    jakiejs wybranej godzinie (12:00, 00:00) ?

    --
    pozdr,
    Dan the Man

  • 29. Data: 2008-12-14 17:06:10
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > A jak sie liczy odsetki w normalnych bankach (bez olwernajta) ?
    > Liczy sie srednie saldo z calego dnia czy tez na przyklad stan konta o
    > jakiejs wybranej godzinie (12:00, 00:00) ?

    o konkretnej godzinie, najczęściej jest to północ.

  • 30. Data: 2008-12-14 17:07:00
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 14 gru 2008 o 17:51 GMT, Dannyboy napisał(a):

    > A jak sie liczy odsetki w normalnych bankach (bez olwernajta) ?
    > Liczy sie srednie saldo z calego dnia czy tez na przyklad stan konta o
    > jakiejs wybranej godzinie (12:00, 00:00) ?

    00:00

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --