  • 1. Data: 2004-10-27 12:19:12
    Temat: Absolutny brak kompetencji w PKO BP
    Od: Marcin Wiśniewski <m...@s...interia.pl>

    Witam,

    Chce wziasc kredyt hipoteczny na zakup uzywanego mieszkania.Prowadze
    dzialalnosc gospodarcza wiec przyszedlem zapytac sie czy posiadam
    zdolnosc kredytowa. Przynioslem miesieczne PIT-5 za okres 2 lat i roczny
    PIT-36. Pracownica biarac do reki aktualny PIT-5 w ktorym dochod netto
    wynosi 2800zl (we wszystkich tegorocznych PIT-5 najmniejszy dochod netto
    wynosi 2700 a najwiekszy 3500zl) stanowczo twierdzi ze 2800 (z
    aktualnego PIT-5) to jest moj dochod roczny i ze niedostane tej pozyczki
    hipotecznej.

    Ja czegos nierozumiem co miesiac z konta firmowego robie sobie SAM
    przelew na konto prywatne w kwocie od 2500 do 3500zl wiec zarabiam
    wiecej niz 2800zl od stycznia do wrzesnia.

    Pytanie jak moge udowodnic to tej pracownicy banku i jak i gdzie moge
    zlozyc na nia skarge za absolutny brak kompetencji?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-27 12:42:55
    Temat: Re: Absolutny brak kompetencji w PKO BP
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Marcin Wiśniewski wrote:

> [...]
    > najmniejszy dochod netto wynosi 2700 a najwiekszy 3500zl) stanowczo
    > twierdzi ze 2800 (z aktualnego PIT-5) to jest moj dochod roczny i ze

    Czy ty napewno dobrze wypełniasz ten PIT-5?
    W PIT-5 podaje się dochód od początku roku a nie za aktiualny miesiąc.
    Mamy już październik więc ta pani robi wrażenie bardziej kompetentnej
    od ciebie.

  • 3. Data: 2004-10-27 13:12:44
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin Wiśniewski" <m...@s...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:clo3mi$hfv$1@opal.futuro.pl...

    > PIT-36. Pracownica biarac do reki aktualny PIT-5 w ktorym dochod netto
    > wynosi 2800zl

    Wybacz, ale gdybym ja miał na koniec roku (a aktualny PIT to dochód za całe
    9 miesięcy b.r.) dochód 2800 umarłbym z głodu:-(
    Kogoś, kto wykazuje dochód 2800/9=~311zł miesięcznie nie stać na żaden
    wysoki kredyt, ani żaden lokal własnościowy.

    Niestety skoro twierdzisz, że nie masz dochodu, a przelewasz sobie wysoką
    wypłatę, bądź pewien kłopotów z Urzędem Skarbowym.

  • 4. Data: 2004-10-27 13:22:50
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    > Pytanie jak moge udowodnic to tej pracownicy banku i jak i gdzie moge
    > zlozyc na nia skarge za absolutny brak kompetencji?

    Ciesz się, że pracownicy banków nie przekazują takich informacji do Urzędu
    Skarbowego.
    Miej nadzieję, że nie czyta jej żaden współpracownik aparatu skarbowego, ani
    twoja konkurencja czy zawistni znajomi.
    Natychmiast usuń ten wątek

    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Absolutny brak kompetencji w PKO BP
    Date: Wed, 27 Oct 2004 14:19:12 +0200

  • 5. Data: 2004-10-27 18:12:19
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    mozesz isc do innego banku

> [...]
    > Skarbowego.
    > Miej nadzieję, że nie czyta jej żaden współpracownik aparatu skarbowego,

    ciekawe dlaczego nie zalozyliscie ze autor watku nie dokonal odpowiedniego i
    bardziej zrozumialego dla normalnego czytelnika przeliczenia (zarabiam
    2700-3200) anizeli pisac po gupio hamerykansku - zarabian 32000-38000, tylko
    od razu udajecie wielce praworzadnych i wielce strachliwych
    a swoja droga - to niby czemu jakikolwiek bank mialby przekazywac do us- ze
    ktos przyszedl im pokazac druk zlozony w us ?
    paranoja
    moze zamiast pisac bzdety - lepiej zamilczec ?

  • 6. Data: 2004-10-28 12:23:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Krab wrote:

> [...]
    > odpowiedniego i bardziej zrozumialego dla normalnego czytelnika
    > przeliczenia (zarabiam 2700-3200) anizeli pisac po gupio hamerykansku

    Nie założyliśmy tak, bo z tego co Marcin napisał i z reakcji kobiety w
    banku wynika, że byoby to założenie fałszywe. Wszystkie poszlaki
    wskazują, że on źle wypełnia PIT-5

  • 7. Data: 2004-10-28 14:54:58
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
    > ciekawe dlaczego nie zalozyliscie ze autor watku nie dokonal odpowiedniego
    > bardziej zrozumialego dla normalnego czytelnika przeliczenia (zarabiam

    Prowadzący od wielu lat działalność gospodarczą nie wie jak się wypełnia
    PIT5 ?
    Jeśli na prawdę źle go wypełnia, to mu nie zazdroszczę kontaktu za 5 lat z
    Urzędem Skarbowym
    Ale się urzędnicy ucieszą z wysokiej, łatwej, pewnej, nie do podważenia
    premii:-(

  • 8. Data: 2004-10-29 16:45:14
    Od: Marcin Wiśniewski <m...@s...interia.pl>

    PKO BP jest kompetentny.
    To ja mialem zle wypelniane PIT-5, to ja jestem NIEKOMPETETNY.
    moja wina moja wina moja wielka wina

    i teraz mam roboty.... ech glupota

  • 9. Data: 2004-10-29 20:09:03
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin Wiśniewski" <m...@s...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:clts0q$6i6$1@opal.futuro.pl...

    > To ja mialem zle wypelniane PIT-5, to ja jestem NIEKOMPETETNY.
    > i teraz mam roboty.... ech glupota

    I mnóstwo podatków i kar (odsetek) do zapłacenia
    Choć na pocieszenie dodam, ze dobrze , że tu rozpocząłeś ten wątek, bo być
    może nie wpadłbyś sam na to, że PITy wypełnia się dziwnie, idiotycznie,
    nielogicznie. Zapewne księgi rachunkowe tez masz prowadzone źle. Sugeruję
    skorzystać z pomocy wykwalifikowanej księgowej, biura rachunkowego.
    Jak sam się zgłosisz do US (przed kontrolą z ich strony) z poprawkami,
    przynajmniej zaoszczędzisz na wielotysięcznych karach.
    Bądź pewien rychłej, drobiazgowej, upierdliwej kontroli skarbowej po
    złożeniu tylu korekt.