    From: "J.Trzeciak" <q...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: A AWS i UW rzadza zza grobu ?? :)
    Date: Tue, 2 Apr 2002 16:31:33 +0200

    Twoja "obrona Czestochowy" nie uwglednia takiego drobnego faktu, ze
    decyzje RPP maja obiektywny wplyw na zjawiska gospodarcze, których rzad ani
    ktokolwiek nie moze zadekretowac.
    Upór wiekszosci czlonków RPP moze wynikac z przyczyn subiektywnych i z
    faktu, ze nie sa oni specjalistami z finansów i bankowosci oraz nie maja
    wiedzy praktycznej.
    BTW
    W Stanach funkcje RPP wykonuje, niemal jednoosobowo, jeden madry Zyd.
    jt
    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > i na dlugofalowa strate. Kiedys, rzady (rozne, wlaczajac post-PZPR)
    > swoje dzialania prowadzily w ten sposob, by uzyskac zysk w swojej
    > kadencji i poniesc koszty w nastepnej (juz nie swojej).
    > Teraz, rzad chce zysku w tym roku i koszty bedzie ponosil w przyszlym
    > - takze _swoim_!

    > Prawda. Ich emisja przez rzad powinna byc zabroniona.

    > Ciekawe przez kogo.
    > I to wszystko przy zalozeniu, ze jednak pragnienia specjalistow rzadowych
    > sie nie spelnia, i inflacja (ani dolar) specjalnie nie wzrosnie.

    AWS. To