  • 21. Data: 2003-04-16 19:28:25
    Temat: Re: 840 EURO do Niemiec
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7b02.00001ef5.3e9baa57@newsgate.onet.pl...
    > sluchaj, mysle ze bezmyslna obrona bankow - to nie jest dobra strategia.
    > ja rozumiem, ze przelew zagraniczny moze byc drogi i ze bank musi z czegos
    zyc.
    > ale moim zdaniem - powinna istniec mozliwosc JASNEGO wyrazenia oplat za
    taki
    > przelew i mozliwosc zeby osoba wysylajaca/przyjmujaca przelew pooniosla
    calosc
    > oplat.
    > ja nie znam takiej mozliwosc.

    a ja znam, wystarczy zadeklarowac na przelewie. Nie rozumiem tylko czemu
    DB24 tego nie uznaje, pewnie blłąd w oprogramowaniu. I straszne bzdury
    wypisujesz o sprawiedliwosciach i kursach. Sprobuj gdziekolwiek zamienic
    100 USD po aktualnym kursie NBP. Ciesz sie, jesli zrobi to pracodawca.

    EOT

    ZN

  • 22. Data: 2003-04-16 20:24:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    i mozliwosc zeby osoba wysylajaca/przyjmujaca przelew pooniosla calosc
    > oplat.
    >
    > ja nie znam takiej mozliwosc.

    Otworz konto w Citibanku a poznasz.

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2003-04-17 12:47:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@o...pl>

    > a ja znam, wystarczy zadeklarowac na przelewie. Nie rozumiem tylko czemu
    > DB24 tego nie uznaje, pewnie blłąd w oprogramowaniu.

    tylko nie rubcie tego w Millenet - mozna wyslac za granice nawet ze
    zlotowego r-ku przez internet.
    Jak sie zadeklaruje ze nadawca pokrytwa koszty obcego banku to oprocz tych
    kosztow trzeba zaplacic nie mniej niz 145 zl, nie liczac normalnych kosztow
    5+10zl + ew. 13 jak w USD
    A bledow w oprogramowaniu nie maja dlatego ze jak zobacza ze takie cos w
    Millenecie zadeklarowales to robia ci recznie i potem na wyciagu masz
    zupelnie inaczej wypelnione pola, nawet dla "tytułu przelewu" :-)))
    *** blad ***

  • 24. Data: 2003-04-17 17:17:50
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    > tylko nie rubcie tego w Millenet - mozna wyslac za granice nawet ze
    nie rubimy ;-)

> [...]
    > Jak sie zadeklaruje ze nadawca pokrytwa koszty obcego banku to oprocz tych
    > kosztow trzeba zaplacic nie mniej niz 145 zl, nie liczac normalnych

    zagraniczni zwykle sobie niezle licza. A millenet to taniocha :-o

    > A bledow w oprogramowaniu nie maja dlatego ze jak zobacza ze takie cos w
    > Millenecie zadeklarowales to robia ci recznie i potem na wyciagu masz

    a kto ma full automat ? w jakimkolwiek przypadku ?

    ZN

  • 25. Data: 2003-04-17 17:27:21
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote in message
    >
    > 1) np. mam wrazenie ze przelewy (zarowno zarg. i kraj.) chodza oparte o
    > interfejs 'bialkowy'.
    > raz przelew wychodzi tego samego dnia, innym razem 2 (dwa!) dni pozniej.
    > w mbanku to nie do pomyslenia
    >
    > 2) to samo jesli chodzi o przyjmowanie przelewow zagranicznych.
    > tutaj roznica dochodzi nawet do trzech dni od momentu wyslania przez
    > pracodawce, do momentu pojawienia sie na koncie
    > w mbanku to nie do pomyslenia

    skoro mowa o dewizowych...
    to normalna praktyka, te dwa dni sa potrzebne dealerom do przewalutowania
    transakcji.
    w mbanku z dnia na dzien ? albo po fantazyjnych kursach, albo fantazja
    porywa kolege :)
    trzy dni tez sa mozliwe, jesli wypada tzw. swieto dla waluty.

  • 26. Data: 2003-04-18 10:22:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Zbyszek"
    > kosztow
    >
    > zagraniczni zwykle sobie niezle licza. A millenet to taniocha :-o

    ale ich koszty rowniez pokrywasz jak sie zadeklarowales, tyle ze dodatkowo
    za ich gotowosc 145 zl - tez myslalem tak jak ty ze to jest jakby przedplata
    na te koszty

    poniewaz maja zapis ze jak te koszty obce przekrocza 145 zl to nadwyzke
    klient doplaca to myslalem ze te obce koszty sa poniezej kwoty 145 zl
    pokrywane przez bank - niestety nie sa i czekam wlasnie na odpowiedz na
    reklamacje, bo ich zapisy sa nielogiczne
    *** blad ***