  • 61. Data: 2014-04-03 08:16:07
    Temat: Re: 50zł od BzWBK
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    > "Waldek" lherho$qci$...@n...news.atman.pl

    > Po jakim czasie przestałeś wydawać debetówka
    > 300 per miesiąc? Po 10 wpłacie 50 orzeszków?

    dobre pytanie, też już mam 10 zwrotów, czekam na premię za PZ i się
    zastanawiam czy robić obrót czy też nie

    > Jak 10 razy dostałem po 50 orzeszków, mogę zamknąć debetówkę?

    karta i tak jest za darmo, więc nie ma ciśnienia na zamykanie, można
    poczekać parę miesięcy

    Marcin "lolekanabolek"

  • 62. Data: 2014-04-03 09:05:43
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w wiadomości

    > dobre pytanie, też już mam 10 zwrotów, czekam na premię za PZ i się
    > zastanawiam czy robić obrót czy też nie

    Ze wzgledu na ogólny "skurcz" plastików portfelu
    nie mialem problemu z robieniem obrotu, więc sie nad tym nie zastanawiałem

    > karta i tak jest za darmo, więc nie ma ciśnienia na zamykanie, można poczekać
    > parę miesięcy

    IMO czekac nie warto,
    - bo jak widzisz własnie wystartowała kolejna edycja dla "nowych".
    A "starych" & wiernych klientów to chyba zaden bank na rynku nie szanuje
    Wszyscy gonią za świeżym mieskiem zeby normy "operatywnosci" wyrobic
    i sie wykazac swoim ambitnym palantom (to ponoc juz zakrawa na mobing)

    No ale cóż - taki mamy klimat ;)

  • 63. Data: 2014-04-03 20:56:44
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-04-03 08:16, lolekanabolek pisze:

    > dobre pytanie, też już mam 10 zwrotów, czekam na premię za PZ i się
    > zastanawiam czy robić obrót czy też nie

    > karta i tak jest za darmo, więc nie ma ciśnienia na zamykanie, można
    > poczekać parę miesięcy

    Na początku miesiąca kiedy dostałem ostatnie 50zł przestałem wykonywać
    jakiekolwiek ruchy na karcie. Mimo to 200zł wpadło (kolejnego miesiąca).
    Obecnie konta już nie mam ;).

  • 64. Data: 2014-04-03 21:09:17
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2014-04-03 20:56, Klebespachtel pisze:

    > Na początku miesiąca kiedy dostałem ostatnie 50zł przestałem wykonywać
    > jakiekolwiek ruchy na karcie. Mimo to 200zł wpadło (kolejnego miesiąca).
    > Obecnie konta już nie mam ;).

    Ty niewierny... :P

  • 65. Data: 2014-04-04 14:09:32
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 00:23:53 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Jak 10 razy dostałem po 50 orzeszków, mogę zamknąć debetówkę?

    Właściwie możesz, ale np. ta interpretacja regulaminu jest trochę niepokojąca. Coś w
    tym jest, ale wg mnie to tylko nadinterpretacja.

    https://blog.bzwbk.pl/2013/10/nagroda#comment-34804

  • 66. Data: 2014-04-04 14:47:47
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2014-04-04 14:09, pws pisze:

    > Właściwie możesz, ale np. ta interpretacja regulaminu jest trochęniepokojąca. Coś w
    tym jest, ale wg mnie to tylko nadinterpretacja.

    > https://blog.bzwbk.pl/2013/10/nagroda#comment-34804

    Koleś z bloga prosił zeby go "trasnąć" jeśli się myli. trzasnij go, bo
    się myli.

    Po co zamykać debetówke jak za darmo jest!

  • 67. Data: 2014-04-04 20:35:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" lhj189$1j9$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > Wszyscy gonią za świeżym mieskiem zeby normy "operatywnosci" wyrobic
    > i sie wykazac swoim ambitnym palantom (to ponoc juz zakrawa na mobing)

    () BZWBKKBSantander nagrodził starych możliwością polecania nowym.
    () Obecne KGP można założyć, będąc klientem BZWBKKBSantander.
    Ja jestem (mam oszczędne od lat) i założyłem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 68. Data: 2014-04-06 01:53:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 7...@g...co

    : Właściwie możesz, ale np. ta interpretacja regulaminu
    : jest trochę niepokojąca. Coś w tym jest, ale wg mnie
    : to tylko nadinterpretacja.

    : https://blog.bzwbk.pl/2013/10/nagroda#comment-34804

    Przepraszam, ale dla jak mnie -- trochę za dużo do czytania.
    Nie mogłeś zacytować ważnego fragmentu?

    -=-

    Pojmuję, że inni zaprzestali płacenia -- i dostali.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 69. Data: 2014-04-06 02:09:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lhq511$4fm$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Nie mogłeś zacytować ważnego fragmentu?

    > -=-

    > Pojmuję, że inni zaprzestali płacenia -- i dostali.

    I jeszcze jedno -- jesteś zawodowcem a przegapiłeś
    już sporo. Gdybyś mnie poinformował o tym, że:

    w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie posiadałeś
    innego konta osobistego w złotych w Banku
    Zachodnim WBK S.A. i w byłym Kredyt Banku S.A.,

    zarobiłbyś 100 pln i ja tyle samo bym zarobił.
    Wspólnie byśmy zarobili na poleceniu.

    O tym, że oszczędne nie przeszkadzają w założeniu KGP
    nie wiedziałem aż do momentu, gdy powiedziała mi o tym
    pracowniczka BZ WBK KB, gdy odwiedziłem ów marmur
    z zamiarem skasowania oszczędnych kont.

    123 można otworzyć, mając KGP.

    -=-

    I jeszcze jedno -- jeśli ktoś uważa, że jestem
    w błędzie, to proszę go o skorygowanie mnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 70. Data: 2014-04-06 11:46:45
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 01:53:02 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Przepraszam, ale dla jak mnie -- trochę za dużo do czytania.
    > Nie mogłeś zacytować ważnego fragmentu?

    W skrócie chodzi o to, że okres przyznawania nagrody to nie to samo co okres
    spełniania warunków, tak czy siak, to tylko nadinterpretacja.

    W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 02:09:32 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
> [...]
    >
    > -=-
    >
    > I jeszcze jedno -- jeśli ktoś uważa, że jestem
    > w błędzie, to proszę go o skorygowanie mnie.

    Nie jestem zawodowcem :)

    Wiem, znam swój błąd. Z tym, że zarobilibyśmy wtedy nawet więcej, bo jeszcze premie
    za limit i kk. Mówię oczywiście o otwieraniu KGP na Twoją Matkę, ponieważ obecnie nie
    ma aktywnego programu poleceń, więc sam z polecenia nie mógłbyś otworzyć. O tym, że
    oszczędne nie przeszkadza w skorzystaniu z "Nawet 700..." sam kiedyś nie wiedziałem,
    dopiero po jakimś czasie doszedłem do takiego wniosku analizując regulamin i
    upewniając się o tym na blogu banku.