  • 41. Data: 2014-03-26 14:38:30
    Temat: Re: 50zł od BzWBK
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-03-26 11:37, pws pisze:
    > No to teraz patrzcie - WBK odnowił promocję w KGP po raz kolejny, a ja czekam na
    wznowienie programu poleceń...

    > Warunki teraz jeszcze prostsze, aby zdobyć całe 700 zł w ciągu 10 miesięcy.

    Dzięki za info - no nie wiem czy prostsze, ewidentnie nakłaniają naród
    do używania komórek - chcą zaoszczędzić na kartach ;) ?

    A co do meritum - wcześniej też dostawałem 50 PLN PLN wcześniej,
    po reklamacji w ostatnim miesiącu odpisali (nawet na papierze :) ),
    że zgodnie z regulaminem wypłata jest do ostatniego dnia miesiąca
    i faktycznie, za ostatni miesiąc była dokładnie 28 lutego ;)
    SMS podobnie jak w zeszłym miesiącu już przyszedł, kasy jeszcze nie ma.

    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 42. Data: 2014-03-26 14:58:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 8...@g...co

    : Zielony mistrz idzie w opór, kiedy inne banki ograniczają
    : lub całkiem likwidują zwroty ze względu na interchange,
    : on uruchamia kolejną edycję.

    Zielony mistrz nie umie rozliczyć się z moją
    matką, aa zbiera kolejnych klientów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2014-03-26 16:59:02
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu środa, 26 marca 2014 14:38:30 UTC+1 użytkownik J_K_K napisał:
    > Dzięki za info - no nie wiem czy prostsze, ewidentnie nakłaniają naród
    > do używania komórek - chcą zaoszczędzić na kartach ;) ?

    Jest jeszcze mobilna strona banku: https://m.bzwbk24.pl/centrum24-mobile-web/login
    Najłatwiej i najlepiej chyba wypłacić z bankomatu bez karty albo zrobić przelew na
    telefon, wg mnie to prostsze niż Polecenie Zapłaty.

    W dniu środa, 26 marca 2014 14:58:13 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Zielony mistrz nie umie rozliczyć się z moją
    > matką, aa zbiera kolejnych klientów. :)

    Jeszcze nie? Masakra...

  • 44. Data: 2014-03-26 19:03:58
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-03-26 14:38, J_K_K pisze:

> [...]
    > że zgodnie z regulaminem wypłata jest do ostatniego dnia miesiąca
    > i faktycznie, za ostatni miesiąc była dokładnie 28 lutego ;)

    u mnie premia wpłyneła 25 lutego

    > SMS podobnie jak w zeszłym miesiącu już przyszedł, kasy jeszcze nie ma.

    w tym miesiącu sms na razie brak
    no ale tłumaczę to tym, że to już ostatnia premia i nie muszą mnie już
    zachęcać do dalszego aktywnego korzystania z konta

    Marcin "lolekanabolek"

  • 45. Data: 2014-03-28 16:37:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 4...@g...co

    > Zielony mistrz nie umie rozliczyć się z moją
    > matką, aa zbiera kolejnych klientów. :)

    : Jeszcze nie? Masakra...

    Jeszcze nie rozliczyć się.

    Na razie namówił mnie do założenia KGP, co uczyniłem
    po wielokrotnym zadaniu pytania o to, czy tym razem
    nie ma zapłaty za polecenie.

    Namówił mnie także na założenie 1,2,3 i nawet
    przystąpił do zakładania, ale odłożył na jakiś czas.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2014-03-28 16:40:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 8...@g...co

    : Warunki teraz jeszcze prostsze,
    : aby zdobyć całe 700 zł w ciągu 10 miesięcy.

    Gdzie widzisz tę prostotę? Bezpieczniej, bo w razie
    1 wpadki tracisz 1 miesiąc, ale czy prostsze?. Widać,
    że nie było gapialskich w poprzednich edycjach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2014-03-28 17:05:35
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 28 marca 2014 16:40:00 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Gdzie widzisz tę prostotę? Bezpieczniej, bo w razie
    > 1 wpadki tracisz 1 miesiąc, ale czy prostsze?. Widać,
    > że nie było gapialskich w poprzednich edycjach.

    Tutaj może wpadek nie było, ale np. w komentach na LS dużo ludzi skarżyło się, że nie
    mogli utworzyć polecenia zapłaty, bo albo bank robił problemy, albo któraś z
    zewnętrznych firm.

  • 48. Data: 2014-03-28 17:54:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 7...@g...co

    : Tutaj może wpadek nie było, ale np. w komentach na LS
    : dużo ludzi skarżyło się, że nie mogli utworzyć polecenia
    : zapłaty, bo albo bank robił problemy, albo któraś
    : z zewnętrznych firm.

    Niech zjedzą snikersa i niech przestaną gwiazdorzyć.
    Firma robiła problemy? -- gwiazdorstwo! Bywa, że taka
    zewnętrzna firma daje profity za ustawienie polecenia
    zapłaty, bo dzięki temu zwiększa szanse ściągania
    należności.

    [miało być bez brzydkich słów, ale... poniosło mnie...]

    Inna sprawa, że czasami takie zlecenie generuje kłopoty,
    bo za jakiś czas mogą iść zapłaty z dwóch źródeł.

    -=-

    Nic to -- obaczym, jak to będzie z tą komórką.
    Wolałbym polecenie, ale ja w ogóle lubię latanie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2014-03-28 20:02:32
    Od: pws <p...@g...com>

    ?
    > -=-
    >
    > Nic to -- obaczym, jak to będzie z tą komórką.
    > Wolałbym polecenie, ale ja w ogóle lubię latanie.

    Może i masz rację. W znanym mi przypadku z PZ nie było żadnych, najmniejszych nawet
    problemów (Multimedia Polska), podwójne zapłaty też nie wystąpiły ani razu. Inna
    sprawa, że ludzie mogli się tym zająć odpowiednio wcześniej, a nie zostawiać na
    ostaną chwilę...

  • 50. Data: 2014-03-28 20:34:20
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-02-26 21:46, Klebespachtel pisze:

    > Ja dostałem już 10x50zł, PZ było, czekam na 200zł w marcu ;). Jedyne co
    > zauważyłem to więcej telefonów z propozycjami spotkań, pomimo tego że
    > kategorycznie odmawiałem dzwonili nadal (mam zgodę w systemie ze względu
    > na promocję). Musiałem pierwsze pięć cyfr numeru stacjonarnego do
    > czarnej listy wrzucić bo zmieniali końcówki ;).
    >
    > Konto do usunięcia.

    Dzisiaj wpadło finalne 200zł więc 700zł skompletowane ;).