  • 1. Data: 2009-11-15 14:29:01
    Temat: 5,18 % w Getinie bezbelkowo
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    nie widziałem jeszcze info na grupie:

    http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

    6 miesięcy, dowolna liczba lokat, z codziennym naliczaniem i
    dopisywaniem odsetek do kwoty lokaty

    lub 5,02 % na miesiące

  • 2. Data: 2009-11-15 14:41:35
    Temat: Re: 5,18 % w Getinie bezbelkowo
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On Nov 15, 3:29 pm, Mariusz Tasarz <m...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html
    >
    > 6 miesięcy, dowolna liczba lokat, z codziennym naliczaniem i

    sorry, miało być 4,86 % na 3 miesiące

    5,02 % jest na 6 miesięcy, dla nieposiadających rachunku

  • 3. Data: 2009-11-15 14:46:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html
    >
    > 6 miesięcy, dowolna liczba lokat, z codziennym naliczaniem i

    czyli eurobank lepiej i wyżej, open także

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 4. Data: 2009-11-15 15:08:05
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    nie widziałem jeszcze info na grupie:

    http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

    Praktycznie Open daje duzo lepiej w Noble Banku, a za chwile bedzie to
    jeden bank z Getinem. Troche niezrozumiala ta polityka, ale widocznie chca
    dac zajecie swojemu posrednikowi. Dla klientow korzystajacych z internetu,
    jaki wiec sens otwierac lokaty w Getinie??

  • 5. Data: 2009-11-15 17:19:29
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:

    > czyli eurobank lepiej i wyżej, open także

    W Getinie posiadacz e-Getinu może mieć lokatę bezbelkową
    na 6 miesięcy nominalnie 5,18%. Jak ulokować te pieniądze w Eurobanku,
    żeby było lepiej i wyżej, bo przyznam że nie wiem?

  • 6. Data: 2009-11-15 18:07:54
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    > dac zajecie swojemu posrednikowi. Dla klientow korzystajacych z internetu,

    Open Finance to Noble Bank i mimo połączenia które ma nastapić niebawen
    sprawcy całego zamięszania zapewniają że brandy Noble Bank i Getin Bank będą
    na rynku funkcjonować oddzielnie - nie zostaną połączone

    Noble zajmuje się klientami zamożniejszymi, Getin - detalicznymi a wiec nie
    liczyłbym na jedną zunifikowaną ofertę po połączeniu

    > jaki wiec sens otwierac lokaty w Getinie??

    dywersyfikacja środków :) ... ??

    L.W.

  • 7. Data: 2009-11-15 18:11:27
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    >sorry, miało być 4,86 % na 3 miesiące
    >
    >5,02 % jest na 6 miesięcy, dla nieposiadających rachunku

    założyłem przez gb24 taką lokate na 4.86%
    niestety jak mnie zapewniono w oddziale jest bug w systemie www
    odsetki naliczają się bez odjęcia podatku belki, jednak w gb24 jest mylna
    informacja o "szacowanej sumie odsetek na koniec lokaty" - są pomniejszone o
    podatek belki
    w oddziale po przeliczeniu i udowodnieniu że coś jednak jest nie tak,
    zapewnili że widocznie jest to bład w systemie

    L.W.

    ps.
    oczywiście lokata optymalna w OpenFinance jest wyższa o 0.80% netto zatem
    oferta Getinu powalająca nie jest

    L.W.

  • 8. Data: 2009-11-15 19:40:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W Getinie posiadacz e-Getinu może mieć lokatę bezbelkową
    > na 6 miesięcy nominalnie 5,18%. Jak ulokować te pieniądze w Eurobanku,
    > żeby było lepiej i wyżej, bo przyznam że nie wiem?

    osz w mordę zapomniałem że poleciało... 5,05%

  • 9. Data: 2009-11-15 23:08:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Lukasz W." <w...@i...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Noble zajmuje się klientami zamożniejszymi, Getin - detalicznymi a wiec
    > nie liczyłbym na jedną zunifikowaną ofertę po połączeniu

    Moze 'brandy' Noble i Getin pozostana, ale dla BFG to bedzie jeden bank i
    jedne gwarancje do 50tys EUR. Jezeli ktos dysponuje wiekszymi srodkami, to
    nie jest dla niego zadna dywersyfikacja.

  • 10. Data: 2009-11-16 09:26:18
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > i jedne gwarancje do 50tys EUR. Jezeli ktos dysponuje wiekszymi
    > srodkami, to nie jest dla niego zadna dywersyfikacja.

    A czy Noble i Getin nie sa prawnie dwoma roznymi bankami (wiec rowniez
    dla BFG)?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org