  • Data: 2014-03-30 23:46:02
    Temat: Re: + 48 46 814 85 98 co to za nr?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Socjotechnika. Jakbyś odpowiedział raz, to byłaby większa szansa, ze
    > odpowiesz i na inne pytania. A tak, to mu się nie opłacało dalej gadać.

    dokładnie, ostatnio do mnie zadzwonili z Półbanku, najpierw zadali kilka
    banalno-oczywistych pytań, na które odpowiada się TAK, a później gość to
    samo chciał usłyszeć jak zapytał czy chcę jakieś tam ubezpieczenie

    jak ja zadałem kilka dodatkowych pytań to przestało być już tak
    sielankowo, a największa jazda była taka, że najpierw miałem się zgodzić
    a dopiero później chciał mi wysłać dokumenty do zapoznania się!!!

    okazało się, że opcja jest tylko jedna = zakup kota w worku, bo nie ma
    opcji, aby zapoznać się z warunkami przed zakupem

    --
    pozdrawiam
    RobertS