  • 1. Data: 2011-04-13 15:56:32
    Temat: 3d Secure i World Signia w Citi
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Kilka dni temu dostałem z Citi papiórek z nowym regulaminem i cennikiem. W
    TOiP jest cennik MasterCard World Signia Ultime. Na stronie jeszcze nie
    widzę żadnych szczegółów, da się gdzieś o tym wynalazku poczytać?

    Proponowana przez Citi opłata za wydanie oraz roczna: 1000 zł,
    CreditShield/Plus jak przy innych kartach, CitiAlerts Premium bez opłat,
    oprocentowanie: 18%, Priority Pass dwa razy w roku bezpłatnie.

    1 maja wchodzi 3D Secure, SMS-y bezpłatne.

    AK

  • 2. Data: 2011-04-13 16:53:08
    Temat: Re: 3d Secure i World Signia w Citi
    Od: luc <b...@g...net>

    On 13 Kwi, 17:56, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote:
> [...]
    > oprocentowanie: 18%, Priority Pass dwa razy w roku bezpłatnie.
    >
    > 1 maja wchodzi 3D Secure, SMS-y bezpłatne.

    Właśnie miałem pisać nowy temat, że Citi skopało swoje KK, bo dodało
    3d secure i od 2011-05-01 do każdej wydanej karty dodają moduł do
    płatności zbliżeniowych, ale mnie ubiegłeś:-)

    > AK

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2011-04-13 17:57:15
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 13 Kwi, 18:53, luc <b...@g...net> wrote:

    > Właśnie miałem pisać nowy temat, że Citi skopało swoje KK, bo dodało
    > 3d secure i od 2011-05-01 do każdej wydanej karty dodają moduł do
    > płatności zbliżeniowych, ale mnie ubiegłeś:-)

    Slyszalem, ze platnosci zblizeniowe bedzie mozna wylaczyc :).

    MK

  • 4. Data: 2011-04-13 17:59:19
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 09:53:08 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > Właśnie miałem pisać nowy temat, że Citi skopało swoje KK, bo dodało
    > 3d secure i od 2011-05-01 do każdej wydanej karty dodają moduł do
    > płatności zbliżeniowych, ale mnie ubiegłeś:-)

    Dzięki za uzupełnienie, zapomniałem o zbliżeniówkach :)

    AK

  • 5. Data: 2011-04-13 18:54:15
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    luc pisze:

    > Właśnie miałem pisać nowy temat, że Citi skopało swoje KK, bo dodało
    > 3d secure i od 2011-05-01 do każdej wydanej karty dodają moduł do
    > płatności zbliżeniowych

    Jak dobrze, że mam kartę ważną do 2014...

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2011-04-14 08:04:20
    Od: luc <b...@g...net>

    On 13 Kwi, 19:57, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Slyszalem, ze platnosci zblizeniowe bedzie mozna wylaczyc :).

    Z pobieżnego przejrzenia regulaminu wychodzi mi, że chyba ten moduł
    zbliżeniowy będzie czymś osobnym, jak KK PolbankEra mini.

    > MK

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2011-04-14 22:24:42
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

> [...]
    > oprocentowanie: 18%, Priority Pass dwa razy w roku bezpłatnie.
    >
    > 1 maja wchodzi 3D Secure, SMS-y bezpłatne.

    A ja nie dostałem żadnego powiadomienia :( Czy w tym regulaminie
    wspominają o płatnościach zbliżeniowych do wszystkich kart (włącznie z
    kredytówkami VISA), czy tylko PayPass do MasterCardów?

  • 8. Data: 2011-04-15 05:11:30
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >A ja nie dostałem żadnego powiadomienia :( Czy w tym regulaminie
    >wspominają o płatnościach zbliżeniowych do wszystkich kart (włącznie z
    >kredytówkami VISA), czy tylko PayPass do MasterCardów?

    Do wszystkich wydanych po 1 maja br., kk też, jak najbardziej.

  • 9. Data: 2011-04-15 10:13:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> writes:

    > 1 maja wchodzi 3D Secure, SMS-y bezpłatne.

    Taaa, w roamingu zwłaszcza.

    Czy ktoś się orientuje, czy takie zakupy jak w Amazonie (dla
    niewtajemniczonych: przypisuję kartę do konta w Amazon.com a potem
    sobie kupuję ebooki jednym klikiem z kindla nie musząc niczego
    potwierdzać) to będą nadal możliwe?

    MJ

  • 10. Data: 2011-04-15 14:28:18
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    pondaj rosondny przyklad ramingu z platymii przych. samsami pls

    jk