  • 11. Data: 2012-10-08 18:10:15
    Temat: Re: 200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    rzeczywiście nie zwróciłem uwagi na to, że jak pójdę do oddziału to już nie
    będzie założone konto przez ten link. I po premii:(
    Chyba, że w oddziale odblokują możliwość złożenia wniosku przez ten link.
    Trzeba by zadzwonić na infolinię - może zrobią to przez tel.

    dzwoniłem na infolinię i pani poinformowała mnie, że w tym przypadku można
    założyć konto w oddziale.
    W oddziale banku, panienka nie potwierdziła tego i dzwoniąc na infolinie
    także nie potwierdziła tego.
    Jutro ok. 12 ma być dostępny manager produktu, który ma rozwiązać problem.

    Ale beznadzieja

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7560 (20121008) __________

    Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 12. Data: 2012-10-08 18:19:18
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-08 18:10, JerzyR pisze:
> [...]
    > także nie potwierdziła tego.
    > Jutro ok. 12 ma być dostępny manager produktu, który ma rozwiązać problem.

    Daaawno temu byłem klientem ING, ale już nie jestem... i też nie mogę
    złożyć wniosku ;) Jakoś to przeżyję ;)

  • 13. Data: 2012-10-08 18:40:39
    Od: Crimi <r...@w...pl>

> [...]
    > także nie potwierdziła tego.
    > Jutro ok. 12 ma być dostępny manager produktu, który ma rozwiązać problem.

    --------------------
    E, tam beznadzieja.
    Zrobią z 200-stu 400 zł lukrowanych wiśni to i ja sie MOŻE przejdę ;)

    -Cr-

  • 14. Data: 2012-10-08 20:14:02
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Dziwne, wklepuje kod grupona, pesel i inne dane, a tu pisze, ze sie nie da zalozyc
    konta przez Net i cza do oddzialu :(
    > Zeby czlowiek dla tych 200 wisni musial wstawac od biurka...

    Mam to samo. Miałem u nich kiedyś OKO, milion lat temu, i teraz
    "niedasie". Olewam ich.

  • 15. Data: 2012-10-08 21:29:00
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-08 20:14, wiatrak pisze:

    > Mam to samo. Miałem u nich kiedyś OKO, milion lat temu, i teraz
    > "niedasie". Olewam ich.

    Kolejna promocja nie dla grupowiczów, którzy mieli/mają konta we
    wszystkich bankach działających w Polsce :D Dobrze że groupon był
    darmowy, bo jakby nam gwizdnęli 5zł to byłby większy lament, a tak tylko
    przekonaliśmy się, że ING ciągle ma nasze dane w bazie ;)

  • 16. Data: 2012-10-08 21:48:08
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    osa wrote:

    > Daaawno temu byłem klientem ING, ale już nie jestem... i też nie mogę
    > złożyć wniosku ;) Jakoś to przeżyję ;)

    Nie rezygnujmy tak latwo - ja w kazdym razie mam w planie powalczyc.
    Konto w ING zamknalem w 2010, wiec spelniam warunki.
    Skoro na infolinii twierdza, ze sie da, to juz polowa sukcesu
    Nie pozwolmy, zeby cala smietanke spijal ck dezerter
    --
    pozdr.
    ls

  • 17. Data: 2012-10-08 21:50:38
    Od: www2 <t...@g...com>

    dzwonilem na infolinie i zlozylem reklamacje - Pani powiedziala ze zapewne dane moje
    sa w archiwum i dlatego nie moge zlozyc wniosku

    przyjela reklamacje, podala jej numer, do 7 dni maja czas

    mowila, zevby nie zakladac konta w oddziale bo wtedy sie nie spelni warunkow

    nr tel macie w regulaminie

  • 18. Data: 2012-10-08 21:52:45
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-08 21:48, ls pisze:
> [...]
    > Skoro na infolinii twierdza, ze sie da, to juz polowa sukcesu
    > Nie pozwolmy, zeby cala smietanke spijal ck dezerter

    Jeśli tylko doniesiecie na grupie jak ominąć problem to pomyślę. Choć w
    sumie konto założę jeśli umowę będę mógł podpisać w oddziale (oczywiście
    po złożeniu wniosku w regulaminowy sposób) bo na kurierów z umowami mam
    uczulenie ;)

  • 19. Data: 2012-10-08 22:21:59
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    przyjela reklamacje, podala jej numer, do 7 dni maja czas

    pamiętaj o napiętych terminach:
    do 21.10.2012 prześlą zamieszczony na stronie internetowej
    https://e.ingbank.pl/konto-z-premia dedykowany do Promocji wniosek o
    otwarcie Konta z Lwem Direct,
    1.4) Do 09.11.2012 zawrą umowę o prowadzenie Konta....

    W systemie ING pozostały dane imię, nazwisko i pesel - stąd prymitywny
    system wie, że jesteś klientem

  • 20. Data: 2012-10-08 22:41:00
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ls <l...@w...pl> wrote:

> [...]
    > konta przez Net i cza do oddzialu :( Zeby czlowiek dla tych 200 wisni musial

    U mnie też:
    "Jeśli jesteś już klientem banku posiadającym dostęp do ING BankOnLine,
    promocyjne konto Direct załóż korzystając z ING BankOnLine, a nie poniższego
    wniosku."
    może po prostu trzeba założyć konto z panelu?
    (w końcu wszedłem przez link z grupona, podałem kod i później
    postępowałem zgodnie z instrukcjami, więc zgodnie z regulaminem)

    (mam dostęp online bo mam OKO)

    a.