  • 11. Data: 2002-08-26 19:05:39
    Temat: Re: 11602202 0000 0000 2987 4225
    Od: c...@i...pl

    On Mon, 26 Aug 2002 16:25:44 +0200, "Leonard Szczepanski"

    >Użytkownik ".:jazoo:." <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>

    >Dokladnie brakuje. Na wyciagu powinienes miec. Dla Millennium Efekt to
    >liczba 87 przy Millepensji jest inna liczba lk. Musisz sie zapytac

    Liczby kontrolne nie zależą od rodzaju konta, ale są obliczane z liczb
    z których składa się numer rachunku.

    http://www.nettax.com.pl/serwis/Publikatory/DuNBP/20
    02/Nr__8/poz.26/zal1.htm

  • 12. Data: 2002-08-26 23:35:21
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > On Mon, 26 Aug 2002 16:25:44 +0200, "Leonard Szczepanski"

    > Liczby kontrolne nie zależą od rodzaju konta, ale są obliczane z liczb
    > z których składa się numer rachunku.

    To dlaczego przy Millepensji jest inna liczba lk a przy Millennium Efekt
    inna liczba lk. Reszta bez zmian roznica tylko w osmio cyfrowym numerze
    klienta... ???
    Tak mi przynajmniej tlumaczyla kobieta ktora pracuje w tym banku. Moze byla
    zle poinformowana...

    Pozdr,
    Leo

  • 13. Data: 2002-08-26 23:47:16
    Od: m...@p...onet.pl

    > To dlaczego przy Millepensji jest inna liczba lk a przy Millennium Efekt
    > inna liczba lk. Reszta bez zmian roznica tylko w osmio cyfrowym numerze
    > klienta... ???

    Dlatego wlasnie, ze jest roznica w numerze rachunku, co powoduje wyliczenie
    innej cyfry kontrolnej.

    > Tak mi przynajmniej tlumaczyla kobieta ktora pracuje w tym banku. Moze byla
    > zle poinformowana...

    Oj byla :-)

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 14. Data: 2002-08-27 05:04:48
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 27 Aug 2002 01:47:16 +0200, m...@p...onet.pl wrote:

    >Oj byla :-)

    Teoretycznie jest mozliwe zrobic tak, zeby lk byly takie same dla
    wszyskich rachunkow danego typu. Liczy sie numeru pod liczbe kontrolna
    :-).
    Robi tak Inteligo - wszedzie 11 ale watpie zeby Millennium tak robilo.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 15. Data: 2002-08-27 21:08:09
    Od: m...@p...onet.pl

    > Teoretycznie jest mozliwe zrobic tak, zeby lk byly takie same dla
    > wszyskich rachunkow danego typu. Liczy sie numeru pod liczbe kontrolna
    > :-).

    Zgadza sie :-)

    > Robi tak Inteligo - wszedzie 11 ale watpie zeby Millennium tak robilo.

    Millennium na pewno tak nie robi - staly jest numer rozliczeniowy 16002202 i 8
    zer, natomiast pozostale 8 cyfr to stare numery zmigrowane z ICBS.

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 16. Data: 2002-08-28 06:48:20
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    m...@p...onet.pl <m...@p...onet.pl> wystukal(a) :

    > Zgadza sie :-)

    > Millennium na pewno tak nie robi - staly jest numer rozliczeniowy
    > 16002202 i 8 zer, natomiast pozostale 8 cyfr to stare numery
    > zmigrowane z ICBS.

    Jeszcze nie skonczyli sie migrowac do ICBS-a i juz z niego uciekaja?
    :-)))

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 17. Data: 2002-08-28 16:28:14
    Od: m...@p...onet.pl

    > Jeszcze nie skonczyli sie migrowac do ICBS-a i juz z niego uciekaja?

    poprawka - miało byc "8 znakow to numer konta z ICBS", a nie "zmigrowany" ;-))

    pozdrawiam
    maksymilian