  • 1. Data: 2009-11-26 17:22:15
    Temat: [1/2OT] programy lojalnościowe (PAYBACK)
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    Tak się zastanawiam, czy ktoś wie po ile firmy kupują punkty w programie
    lojalnościowym typu payback. Nie ukrywam, że jestem zachwycony tym programem -
    punkty payback wymieniam na M&M a za jeden punkt Payback jak dzisiaj
    policzyłem płacę między 0,04-0,07 PLN. Po przemnożeniu przez 5 przy wymianie
    na mile daje to między 0,20-0,35 PLN za milę - w porównaniu z milami Citi po
    prostu bomba.
    Zastanawiam się po ile firmy kupują te punkty, że im się to opłaca.

  • 2. Data: 2009-11-26 21:36:29
    Temat: Re: [1/2OT] programy lojalnościowe (PAYBACK)
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    o proszę, czyżby Payback w jakikolwiek sposób się komuś opłacał?
    Pewnie niedługo to zmienią i zrobią przelicznik 1do1 :)

  • 3. Data: 2009-11-26 21:48:11
    Od: Paul <e...@e...com>

    sunwick pisze:
    > o proszę, czyżby Payback w jakikolwiek sposób się komuś opłacał?
    > Pewnie niedługo to zmienią i zrobią przelicznik 1do1 :)

    koledze się pomyliło - nie dostaje się 5 mil za 1 pkt, tylko 1 mile za
    5pkt:)

  • 4. Data: 2009-11-26 22:02:32
    Temat: Re: Re: [1/2OT] programy lojalnościowe (PAYBACK)
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >koledze się pomyliło - nie dostaje się 5 mil za 1 pkt, tylko 1 mile za
    >5pkt:)
    i wszystko w temacie :) czyli payback to payback :D

  • 5. Data: 2009-11-26 22:53:51
    Temat: Re: programy lojalnościowe (PAYBACK)
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Lis, 18:22, "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > na mile daje to między 0,20-0,35 PLN za milę -  w porównaniu z milami Citi po

    Zdradzisz, w jaki sposób uzyskujesz ten przelicznik ? Tylko bonusowe
    oferty ?

  • 6. Data: 2009-11-27 00:15:02
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Paul <e...@e...com> had the courage to write:

    > koledze się pomyliło - nie dostaje się 5 mil za 1 pkt, tylko 1 mile za
    > 5pkt:)

    Przeczytaj post jeszcze raz :)
    k.

  • 7. Data: 2009-11-27 09:35:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 14:53:51 -0800, szczurwa napisał(a):

    > Zdradzisz, w jaki sposób uzyskujesz ten przelicznik ? Tylko bonusowe
    > oferty ?

    Też mnie to ciekawi. Na allegro (z nie promocji) chyba jest najłatwiej
    pkt zdobyć, ale też znowu nie tak tanio jak podał Filip.

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-11-27 09:50:42
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 27 Lis, 10:35, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Też mnie to ciekawi. Na allegro (z nie promocji) chyba jest najłatwiej
    > pkt zdobyć, ale też znowu nie tak tanio jak podał Filip.
    Przelicznik 0,20 za mile powoduje, że 15000 mil (lot europejski np.
    Katowice - Madryt, w dwie strony(?)) "kosztuje" 3000zł , plus podatki
    w gotówce.
    Zakupiony bilet na jakąś am datą na początku grudnia zaczynają sie w
    dwie strony o 1847zł
    czyli powiedzmy z podatkami za mile jest dwa dwa razy "drożej"... ale
    w końcu coś kupujemy a lot jest dodatkowo...więc wygląda to trochę za
    bardzo opłacalnie:)

  • 9. Data: 2009-11-27 13:41:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 01:50:42 -0800, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > gotówce.
    > Zakupiony bilet na jakąś am datą na początku grudnia zaczynają sie w

    To też zależy, bo powiedzmy "Rajanem" to i się można czasami zmieścić w
    200 pln ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-11-27 17:01:18
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > przy wymianie
    > lami Citi po prostu bomba.
    >
    > Zdradzisz, w jaki sposób uzyskujesz ten przelicznik ? Tylko bonusowe
    Tak, przychodzą kupony pocztą typu wydaj 100PLN dostaniesz 3000 pkt (REAL),
    albo wydaj 22 PLN dostaniesz 400 pkt (BP)