  • 1. Data: 2004-07-01 19:00:32
    Temat: Raiffeisen KK
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...de>

    Co sadzicie o ofercie KK ww banku ?

    Jakie odczucia ze wspolpracy ??

    Warto ?

    Obecnie mam Citka Silver z oplata roczna ponizej 50 % z TOIP

    Czy Rafik ma cos na wzor splaty Komfort, jak w Citku ?

    --
    Maciej Maciejewski
    maciej [dot] maciejewski [at] gmx [dot] de

  • 2. Data: 2004-07-02 07:27:49
    Temat: Re: Raiffeisen KK
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    > Jakie odczucia ze wspolpracy ??
    >
    > Warto ?
    >
    > Obecnie mam Citka Silver z oplata roczna ponizej 50 % z TOIP
    >
    > Czy Rafik ma cos na wzor splaty Komfort, jak w Citku ?

    Pierwsze wrażenie b. złe. Przez Internet zadałem 3 pytania o kartę.
    Pracownik zrobił copy, paste z opisu produktu i wysłał. Przesłany tekst
    odpowiada na jedno z 3 pytań. Mail super lekceważący. Ani dzień dobry, ani z
    poważaniem. O nazwisku osoby wysyłającej już nie marzę. Na moje ponowne
    pytanie o brakujące odpowiedzi i opinię o sposobie traktowania klienta zero
    reakcji od 4 dni. Chyba sobie zatem odpuszczę ten bank.