  • 1. Data: 2012-07-03 14:36:26
    Temat: RB druga połowa wiśni
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana reklamację z dnia 02.07.2012r. poniżej
    przedstawiamy stosowne wyjaśnienie.

    Informujemy, iż premia za miesiąc czerwiec zostanie wypłacona do dnia
    09.07.2012.

    Mamy nadzieje, że powyższa informacja okaże się wystarczająca.

    Anna M*******
    Specjalista ds. Współpracy z Klientami
    Zespół Współpracy z Klientami
    Departament Operacji
    Raiffeisen Bank Polska S.A.

    --
    radar

  • 2. Data: 2012-07-03 14:44:52
    Temat: Re: RB druga połowa wiśni
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-07-03 14:36, radar pisze:
> [...]
    > 09.07.2012.
    >
    > Mamy nadzieje, że powyższa informacja okaże się wystarczająca.

    mnie jakis leszczu olal. skierowal do regulaminu. chociaz pierwsza
    stowka zostala wyplacona

  • 3. Data: 2012-07-03 15:00:46
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]
    > 09.07.2012.
    >
    > Mamy nadzieje, że powyższa informacja okaże się wystarczająca.

    a premia za maj?? Ja dzwoniłem, bo w czerwcu nie dostałem za operacje
    wykonane w maju, konto było zakładane podczas drugiej promocji. Na
    partyline dostałem informację, że wypłata będzie właśnie do 10 lipca

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2012-07-03 15:49:36
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-07-03 15:00, lolekanabolek pisze:
    > a premia za maj?? Ja dzwoniłem, bo w czerwcu nie dostałem za operacje

    pierwsza połowa bez problemów

    --
    radar

  • 5. Data: 2012-07-03 16:26:37
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > a premia za maj?? Ja dzwoniłem, bo w czerwcu nie dostałem za operacje wykonane
    > w maju, konto było zakładane podczas drugiej promocji. Na partyline dostałem
    > informację, że wypłata będzie właśnie do 10 lipca

    U nich nie ma reguł. Ja za konto w drugiej promocji dostałem juz obydwie stówki
    w przeciagu pięciu dni, 21 i 26 czerwca. W tej drugiej promocji zdążyłem
    spełnić pierwsze warunki już 30 kwietnia. To chyba dlatego wypłacili mi obydwie
    stówki w czerwcu. Za kwiecień i maj. Ale z rozpędu spełniłem warunki także w
    czerwcu., bo myślałem, ze za kwiecień jednak nie dadzą, że się pospieszyłem
    niepotrzebnie..

    Moze dadzą trzecią stówkę w lipcu? :)))) Konto jeszcze nie zamkniete.

  • 6. Data: 2012-07-04 09:39:27
    Od: luc <b...@g...net>

    On 3 Lip, 16:26, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

> [...]
    > niepotrzebnie..
    >
    > Moze dadzą trzecią stówkę w lipcu? :)))) Konto jeszcze nie zamkniete.

    Trzymam kciuki ;-)
    Wczoraj zamknąłem konto w oddziale - zajęło to 5 minut.

    pzdrwm
    luc