  • 1. Data: 2003-02-21 17:38:33
    Temat: Pytania co do BPH PBK
    Od: Marian <m...@z...net>

    Prosze o odpowiedz na te pytania... :)

    1. Kiedy BPH pobiera prowizje za karty Visa Classic? Ja mam moja 2
    miesiace i nic nie ucieklo z rachunku. Zrezygnowali z poberania oplat
    czy po prostu cos przeoczyli (wniosek zlozylem przez internet).

    2. Na stronie BPH jest info o Maestro Start? Czy ta karta jest dla
    wszystkich klientow? Czy tylko dla bylych PBK?? I czy moza miec 2
    podstawowe karty (Visa Electron i Maestro? Pytam sie bo tez zlozylem
    wniosek przez internet i czekam juz 3 tygodnie... A do banku isc mi
    sie nie chce...

    Z gory dziekuje

    --
    Pozdrawiam,
    Marian, mailto:m...@z...net

  • 2. Data: 2003-02-22 07:51:20
    Temat: Re: Pytania co do BPH PBK
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Uzytkownik "Marian" <m...@z...net> napisal w wiadomosci
> [...]
    > miesiace i nic nie ucieklo z rachunku. Zrezygnowali z poberania oplat
    > czy po prostu cos przeoczyli (wniosek zlozylem przez internet).

    Jesli to byla KK Visa to przez pierwszy rok jest za friko.

> [...]
    > podstawowe karty (Visa Electron i Maestro? Pytam sie bo tez zlozylem
    > wniosek przez internet i czekam juz 3 tygodnie... A do banku isc mi

    Cos mi sie obilo o uszy, ze wkrotce pozostanie tylko Maestro.

  • 3. Data: 2003-02-22 11:17:29
    Od: Marian <m...@z...net>

    On Sat, 22 Feb 2003 08:51:20 +0100, "jo44" <j...@o...pl> wrote:

    >Jesli to byla KK Visa to przez pierwszy rok jest za friko.

    To byla debetowa Visa Classic. Oplata powinna wyniesc 50 zl, a nic nie
    pobrali. Coc z drugiej strony oplat za prowadzenie konta Student tez
    mi nie pobieraja, place tylko za dostep do Sez@my ... Pewnie dla tego
    ze kiedys byla promocja z darmowym prowadzeniem rachuku dla dzieci
    osob ktore maja Srebrne konto... Pozniej sie skonczyla, ja nie
    wiedzialem i zareklamowalem pobrana prowizje... No i uznali oczywiscie
    :))

    Fajny ten bank... :))

    --
    Pozdrawiam,
    Marian, mailto:m...@z...net

  • 4. Data: 2003-02-22 20:40:18
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Uzytkownik "Marian" napisal w wiadomosci ...

> [...]
    > osob ktore maja Srebrne konto... Pozniej sie skonczyla, ja nie
    > wiedzialem i zareklamowalem pobrana prowizje... No i uznali oczywiscie

    Cos tam sie "omsklo". Ale "Bog nierychliwy, lecz sprawiedliwy".
    Przypomna sobie. (W najmniej korzystnym dla Ciebie momencie. ;))))))) )
    A tak BTW, oprocentowanie debetu w BPHPBK od niedawna
    zalezy od koloru Sezamu. Czasami (przy duzym debecie) warto przejsc
    na wyzszy Sezam.