  • 1. Data: 2010-01-06 19:11:34
    Temat: Punkt odmawia przyjęcia płatności kartą
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Chciałem dziś zapłacić kartą w saloniku prasowym RUCH jednak Pani
    sprzedawczyni poinformowała mnie że... nie umie obsługiwać terminala i mogłem
    najpierw poinformować ją o zamiarze zapłaty kartą bo teraz sama będzie musiała
    zapłacić za bilet miesięczny który już mi wystawiła.

    Terminal był chyba z PeKaO (naklejka na szybie z logami i niebieskim tłem więc
    chyba PeKaO). Ktoś zna może jakiś e-mail kontaktowy do CKC PeKaO gdzie można
    to zgłosić? Na ich stronie nie znalazłem żadnego kontaktu.

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2010-01-06 19:15:25
    Temat: Re: Punkt odmawia przyjęcia płatności kartą
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Sinus pisze:
> [...]
    > chyba PeKaO). Ktoś zna może jakiś e-mail kontaktowy do CKC PeKaO gdzie można
    > to zgłosić? Na ich stronie nie znalazłem żadnego kontaktu.

    Daj pani spokój. Ona prowizji za ten bilet miałaby mniej niż prowizji
    za kartę. Jak już chcesz pisać do banków, to spytaj się dlaczego
    pobierają tak wysokie prowizje, że niektórych usług nie opłaca się
    sprzedawać przy płatności kartą. Albo do ZTMu, dlaczego daje takie
    głodowe prowizje sprzedawcom.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-01-06 19:30:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Liwiusz pisze:
> [...]
    > pobierają tak wysokie prowizje, że niektórych usług nie opłaca się
    > sprzedawać przy płatności kartą. Albo do ZTMu, dlaczego daje takie

    Ale co to obchodzi klienta ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2010-01-06 19:32:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale co to obchodzi klienta ?

    Nic go to nie musi obchodzić, ale gdy o tym wie, to ma pełniejszy obraz
    świata, niż w przypadku gdyby o tym nie wiedział. W żadnym razie taka wiedza
    nie musi wpływać na jego działania, ale zaszkodzić mu nie zaszkodzi.

  • 5. Data: 2010-01-06 19:33:56
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Sinus wrote:
    > Ktoś zna może jakiś e-mail kontaktowy do CKC PeKaO gdzie można
    > to zgłosić?

    a mozna wiedziec z jakiego powodu ?

  • 6. Data: 2010-01-06 19:34:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Mithos pisze:

    > Ale co to obchodzi klienta ?

    Może nic nie obchodzić. Pisanie jednak nic nie da, bo nikt nie
    sprzedaje biletów poprzez kartę i jest to w pełni zrozumiałe przez osoby
    obeznane w temacie. Podobnie jak nie spotykam się raczej, aby na kartę
    można było kupić lotto, choć tutaj prowizja jest większa i teoretycznie
    taka sprzedaż jest możliwa (choć prowizja karciana zabierała by pewnie z
    30-50% zarobku).

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-01-06 19:38:01
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    On 6 Sty, 20:15, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Daj pani spok j. Ona prowizji za ten bilet mia aby mniej ni prowizji
    > za kart . Jak ju chcesz pisa do bank w, to spytaj si dlaczego
    > pobieraj tak wysokie prowizje, e niekt rych us ug nie op aca si
    > sprzedawa przy p atno ci kart . Albo do ZTMu, dlaczego daje takie
    > g odowe prowizje sprzedawcom.

    Nie wiem jakie są warunki rozliczeń kioskarzy z postkomunistycznym
    molochem jakim jest Ruch, ale prywatni kioskarze dostają od 2008 r.
    solidne prowizje ze sprzedaży biletów. Za kartonikowe bilety prowizja
    wynosi ok. 10%, karty miejskie nieco mniej, ale tu nie ma kosztu
    zamrożonej gotówki.

  • 8. Data: 2010-01-06 19:42:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacenty pisze:

> [...]
    > solidne prowizje ze sprzedaży biletów. Za kartonikowe bilety prowizja
    > wynosi ok. 10%, karty miejskie nieco mniej, ale tu nie ma kosztu

    To chyba za dużo, słyszałem o o wiele mniejszych prowizjach, przy
    biletach jednorazowych wynoszących pojedyncze grosze.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-01-06 19:43:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Daj pani spokój. Ona prowizji za ten bilet miałaby mniej niż prowizji
    > za kartę.

    nie chodziło o to, że ona nie chce tylko nie umie obsłużyć terminala, a
    to już nie jest wina klienta

    skoro opłaca się sprzedawać bilety jednorazowe w automatach (płatność
    kartą) to dlaczego miałoby nie opłacać się sieciowych?

    nie umie Pani obsłużyć to ja nie mam gotówki i dziękuję bardzo, co ona
    zrobi z tym biletem to juz nie problem klienta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-01-06 19:43:49
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jacenty pisze:

> [...]
    > molochem jakim jest Ruch, ale prywatni kioskarze dostają od 2008 r.
    > solidne prowizje ze sprzedaży biletów. Za kartonikowe bilety prowizja

    Acha, 10% a nawet mniej to solidna prowizja w detalicznym handlu.

    Sie czlowiek cale zycie uczy...

    KJ