  • 1. Data: 2010-03-16 07:34:21
    Temat: Przeniesienie KK 2010
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Wie ktos moze czy sa teraz jakies problemy z przeniesieniem karty do Multi?
    Po 6 m-cach uzytkowania zamierzam pozegnac sie z karta Alliora. Bank od 3
    tygodni nie potrafi mi odpowiedziec za co naliczyl prowizje i odsetki. Na
    odpowiedz dali sobie 30 dni roboczych ;). Sporna kwota to tylko kilkanascie
    PLN, ale jesli w kazdym przypadku maja tak reagowac to ja dziekuje.
    Zwlaszcza, ze tak naprawde karta stala sie dosc przecietna. Pomyslalem o
    tym, ze zamienie sobie ja na karte Multi, bede mial bezplatne wyplaty ze
    wszystkich bankomatow i pozbede sie konta dedykowanego do tego.

    MK

  • 2. Data: 2010-03-16 09:29:14
    Temat: Re: Przeniesienie KK 2010
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 08:34:21 +0100, MK napisał(a):

> [...]
    > odsetki. Na odpowiedz dali sobie 30 dni roboczych ;). Sporna kwota to
    > tylko kilkanascie PLN, ale jesli w kazdym przypadku maja tak reagowac to

    Ja zawsze pisałem do Pani bankierki, która zakładała mi konto i w miarę
    szybko to szło, góra kilka dni.

    > Zwlaszcza, ze tak naprawde karta stala sie dosc przecietna.

    A to fakt niezaprzeczalny. Może jeszcze te pierwsze kk z darmowymi
    przelewami jakoś dają radę, ale im dalej tym było już tylko gorzej.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-03-16 10:37:13
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Multi? Po 6 m-cach uzytkowania zamierzam pozegnac sie z karta Alliora.
    > Bank od 3 tygodni nie potrafi mi odpowiedziec za co naliczyl prowizje i

    Od 3 tygodni? No daj spokój. Mnie Multi nie jest w stanie odpowiedzieć na
    podobne pytanie od około 150 dni. Przestrzegam Cię przed obecną jakością
    obsługi w Multi.

  • 4. Data: 2010-03-16 17:55:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Od 3 tygodni? No daj spokój. Mnie Multi nie jest w stanie odpowiedzieć na
    > podobne pytanie od około 150 dni. Przestrzegam Cię przed obecną jakością
    > obsługi w Multi.

    Hehe... Toyote chyba trudno bedzie im pobic... dzis miaja 807 dzien od
    zlozenia reklamacji... odpowiedzi brak...

    MK

  • 5. Data: 2010-03-16 18:28:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-03-16 18:55, MK pisze:
    > Hehe... Toyote chyba trudno bedzie im pobic... dzis miaja 807 dzien od
    > zlozenia reklamacji... odpowiedzi brak...

    A ja od 4 miesięcy usiłuję przełączyć wyciągi z KK mBank na format .pdf.
    Czynność niby banalna, bo przecież można to zrobić przez www, jednakże
    NIE DZIAŁA.
    Kolejne próby podejmowane przez pracowników partyline mBanku także nie
    przynoszą oczekiwanego skutku.
    Już w tej sprawie złożyłem chyba 3 reklamację.
    Co gorsza bank ma mnie za idiotę, bo odpisuje że "reklamacja
    rozpatrzona, wyciągi będą przychodziły w formacie .pdf", a nadal nie
    przychodzą.
    Do tego bank odmówił mi przysłania bezpłatnie wyciągów papierowych, za
    okres kiedy z ICH winy nie otrzymałem wyciągów w takim formacie w jakim
    chciałem. Oczywiście wyciągi papierowe chciałem dlatego ponieważ
    oświadczono mi, że .pdf nie może się wygenerować wstecz.

    Aktualna reklamacja (3 czy 4) takiej BANALNEJ czynności gnije w mBanku
    już tydzień. Jeśli jednak czas będę liczył od momentu złożenia pierwszej
    reklamacji (bo co to za rozpatrzenie reklamacji skoro bank nie zrobił
    tego co miał zrobić) to jest to już jakieś 4 miesiące.

    BRE ? Odradzam mieć tam jakikolwiek produkt, który powoduje generowanie
    się czegokolwiek, ponieważ w przypadku jakichkolwiek problemów NIC się
    nie da załatwić. Rachunek bieżący (samoobsługowy) jak najbardziej. Limit
    w tym rachunku ? Również. Ale KK to produkt zdecydowanie zbyt
    skomplikowany jak na poziom obsługi mBank'u. Aż strach pomyśleć jak to
    "fajnie" jest związać się tam jakimś kredytem na wiele lat.

    System niby fajny, bo przychodzą potwierdzenia kolejnych czynności
    dokonywanych przez bank na maila (dot. reklamacji). Odpowiedzi również
    przychodzą na maila, nawet można w ten sposób złożyć reklamację. System
    www świetny. Niestety czynnik ludzki wszystko tam pieprzy :)

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2010-03-16 18:50:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Hehe... Toyote chyba trudno bedzie im pobic... dzis miaja 807 dzien od
    > zlozenia reklamacji... odpowiedzi brak...

    Ale w TB zapewne olałeś tę reklamację. A ja się Multi przypominam regularnie
    i oni są świadomi, że reklamacja wisi, bo co miesiąc przychodzi mail od
    automatu.

  • 7. Data: 2010-03-16 19:04:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Ale w TB zapewne olałeś tę reklamację. A ja się Multi przypominam
    > regularnie i oni są świadomi, że reklamacja wisi, bo co miesiąc przychodzi
    > mail od automatu.

    Fakt, ze sie nie dopominam, ale nie omieszkam tego zrobic przy okazji
    czyszczenia BIKu, bo Toyota Bank nie zaktualizowal danych o KK mimo, ze
    karty juz nie mam od 2 lat. Zrezygnowalem z niej wlasnie w protescie na
    dlugie rozpatrywanie reklamacji...

    MK

  • 8. Data: 2010-03-16 19:06:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > A ja od 4 miesięcy usiłuję przełączyć wyciągi z KK mBank na format .pdf.
    > Czynność niby banalna, bo przecież można to zrobić przez www, jednakże NIE
    > DZIAŁA.

    A nie mozesz ich wylaczyc i za dzien czy 2 ponownie wlaczyc? Mysle, ze to by
    pomoglo...

> [...]
    > chciałem. Oczywiście wyciągi papierowe chciałem dlatego ponieważ
    > oświadczono mi, że .pdf nie może się wygenerować wstecz.

    A nie jest tak jak w Multi, ze duplikat wyciagu jest wysylany w taki sam
    sposob jak 'oryginal'?

    MK

  • 9. Data: 2010-03-16 21:10:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-03-16 20:06, MK pisze:
    > A nie mozesz ich wylaczyc i za dzien czy 2 ponownie wlaczyc? Mysle, ze
    > to by pomoglo...

    Ale ja w systemie mam ustawione .pdf tyle, że jakoś na maila przychodzi
    coś innego. Po prostu mają jakiś błąd, którego nie potrafią
    naprawić/wyjaśnić.

    > A nie jest tak jak w Multi, ze duplikat wyciagu jest wysylany w taki sam
    > sposob jak 'oryginal'?

    Jak widać nie, a nie chcę płacić 5 PLN aby się przekonać.

    --
    Mithos