  • 1. Data: 2007-10-13 09:07:37
    Temat: Przelew z innego kraju
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Jak wiadomo, wykonując przelew zagraniczny, trzeba b. dokładnie
    wprowadzić dane odbiorcy. Tutaj nasuwa się pytanie: jak ze znakami
    diakrytycznymi? Wrocław? Nazwa ulicy zaczynająca się od "Ś" ?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2007-10-13 10:09:47
    Temat: Re: Przelew z innego kraju
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:
    > Jak wiadomo, wykonując przelew zagraniczny, trzeba b. dokładnie
    > wprowadzić dane odbiorcy. Tutaj nasuwa się pytanie: jak ze znakami
    > diakrytycznymi? Wrocław? Nazwa ulicy zaczynająca się od "Ś" ?

    No bez przesady, styknie samo imię i nazwisko, znaczy mnie stykało,
    niektóre banki za granicą nie mają nic przeciwko pozostawieniu
    pozostałych pól pustych. A jeżeli już wprowadzasz ten cholerny adres, to
    nie popadaj w paranoję - jeśli to ktokolwiek będzie sprawdzał to i tak
    człowiek, bo inaczej ćwierć przelewów by wracało - ludzka inwencja w
    wymyślaniu nietypowych sposobów zapisania adresu jest nieskończona a
    algotytmu który by je wszystkie przewidział nie ma, a znakiem
    diaktrycznym się żaden człowiek przejować nie będzie, a podjerzewam że
    przeszłoby w większości wypadków nawet jakbyś tam wpisał zupełnie inny
    adres lub kropki. Byleby imię i nazwisko się zgadzało.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 3. Data: 2007-10-13 21:08:31
    Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wprowadzić dane odbiorcy. Tutaj nasuwa się pytanie: jak ze znakami
    > diakrytycznymi? Wrocław? Nazwa ulicy zaczynająca się od "Ś" ?

    Wroclaw.
    Swidnicka
    i już.
    w obrocie zagr. nie ma znaków diakrytycznych - ani polskich ani innych.
    tylko ascii