  • 1. Data: 2007-10-12 22:41:10
    Temat: Opinie o Wealth Solutions, lokaty strukturyzowane
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Co myślicie o Wealth Solutions: http://www.wealth.pl/ ?
    Zastanawiam się nad polisą inwestycyjną Kameleon:
    http://www.wealth.pl/oferta/aktualne_subskrypcje/art
    12,kameleon.html
    Ciekaw jestem też opinii o innych lokatach strukturyzowanych z wpłatą
    minimalną do 10-20 tysięcy (jeżeli ktoś takie zna).

    pozdr,
    bogdan B.

  • 2. Data: 2007-10-14 14:29:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bogdan B. pisze:
> [...]
    > Ciekaw jestem też opinii o innych lokatach strukturyzowanych z wpłatą
    > minimalną do 10-20 tysięcy (jeżeli ktoś takie zna).

    Firma nowa, ale ludzie maja doswiadczenie z Expandera. Pierwsze swoje
    struktury juz uruchomione, niedlugo Bankier otworzy swoja strukture z
    nimi - juz zrobil to GoldenEgg.
    Z punktu widzenia produktu - WS tworzy produkt z klockow - pieniadze
    wplacasz do ubezpieczyciela. W porownaniu z strukturami innych bankow -
    WS pobiera mniejsze prowizje - czyli jest szansa na wyzsze zyski przy
    takich samych warunkach.
    O czym trzeba pamietac- w strukturach gwarantuja ci tylko kapital -
    wiec przez dwa-trzy lata - mozesz w uproszczeniu na lokacie zarobic
    10-15%, a na strukturach nie zarobisz nic. O tym zawsze trzeba w takim
    przypadku pamietac. Chociaz jak zarobisz, to zysk moze byc calkiem spory
    :) Ot ryzyko - jednym slowem jako alternatywa na niespokojne czasy na
    gieldzie + dywersyfikacja portfela - moze byc.