  • 1. Data: 2005-05-27 22:01:59
    Temat: Przelew do UK
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Ile moze orientacyjnie kosztowac przelew z konta walutowego w funtach
    (Multibank) na konto w UK (bank docelowy nieznany)? Kwota przelewu
    nieznaczna (mniej niz 50 funtow).

    Moze ktos wysylal cos takiego ? Bo znajac zycie to bank nie bedzie
    wiedzial..

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-05-28 17:03:15
    Temat: Re: Przelew do UK
    Od: "zleceniodawca" <i...@k...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisal w wiadomosci
> [...]
    > nieznaczna (mniej niz 50 funtow).
    >
    > Moze ktos wysylal cos takiego ? Bo znajac zycie to bank nie bedzie

    PRZEDE WSZYSTKIM SWIFT KOD, potrzebny
    pozniej w koszt moze byc , darmowy jak i platny;)
    polega to na tym iz, tak jak ja robie
    zaznaczam ze koszty wysylania, pokrywam ja,
    a koszty odbioru przelewu w D, B,GB, ponosi odbiorca,
    NP mi z kwoty rzedu 1000-2000 usd, raz zabieraja 8 a raz 18 usd,