  • 1. Data: 2012-07-17 20:34:25
    Temat: Przelew Optima->BGZ
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Przelew wyslany z BGZ Optima do tradycyjnego BGZ przed 14:30 (ok 14:00) nie
    dotarl do BGZ, czyli nie jest chyba tak jak opisywane na grupie. Czy optima
    wysyla na 3-sesje?

  • 2. Data: 2012-07-17 21:16:33
    Temat: Re: Przelew Optima->BGZ
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-17 20:34, Krzysztof pisze:
    > Przelew wyslany z BGZ Optima do tradycyjnego BGZ przed 14:30 (ok 14:00) nie
    > dotarl do BGZ, czyli nie jest chyba tak jak opisywane na grupie. Czy optima
    > wysyla na 3-sesje?

    Na grupie opisano co twierdzi infolinia. Do rzeczywistości miewa się to
    różnie.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 3. Data: 2012-07-17 22:36:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Na grupie opisano co twierdzi infolinia. Do rzeczywistości miewa się to
    > różnie.

    pisałem o tym już kilka razy, bo testowałem na sobie:
    przelewy BGŻ - Optima (i w druga stronę) idą jak pomiędzy dwoma obcymi
    bankami!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2012-07-17 22:48:45
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"RobertS" wrote pisałem o tym już kilka razy, bo testowałem na sobie:
    >przelewy BGŻ - Optima (i w druga stronę) idą jak pomiędzy dwoma obcymi
    >bankami!

    To potestuj jeszcze, bo chrzanisz od rzeczy i zamęt wprowadzasz. Może na
    banku, nie na sobie testy rób.

    Jakim cudem przelew z BGŻ-u wykonany po 16-tej czy nawet 18-tej wkrótce
    pojawia się w Optimie? Zapewne 4-tą sesją Elixiru?

    Testowane w każdym miesiącu na przelewach 5k.

  • 5. Data: 2012-07-17 22:57:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jakim cudem przelew z BGŻ-u wykonany po 16-tej czy nawet 18-tej wkrótce
    > pojawia się w Optimie? Zapewne 4-tą sesją Elixiru?
    >
    > Testowane w każdym miesiącu na przelewach 5k.

    wykonałem takich przelewów wiele i kasa z BGZ była wcześniej w Multi niż
    w Optimie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2012-07-18 01:03:09
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

> [...]
    > pojawia się w Optimie? Zapewne 4-tą sesją Elixiru?
    >
    > Testowane w każdym miesiącu na przelewach 5k.

    Z BGZ do optimy w dzien faktycznie poszed moze ok 30 min, natomiast w druga
    strone Optima nie wypuscila go nawet 3-sesja a bylo przed 14:30. Takze
    ustanawianie konta powiazanego jako BGZ nie ma wiekszych zalet