eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProwizje i warunki zagranicznych kart visa/mc prepaid w Polsce › Prowizje i warunki zagranicznych kart visa/mc prepaid w Polsce
    From: "Kamil Tkocz" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Prowizje i warunki zagranicznych kart visa/mc prepaid w Polsce
    Date: Sat, 25 Jun 2011 21:29:09 +0000 (UTC)

    Cześć. Nie wiem czy ktoś z Was korzystał z takich wynalazków, ale ostatnio
    dostałem od kogoś rodziny ze Stanów Zjednoczonych tak zwaną kartę prezentową
    Visa. Karta jest płaska (niewypukła), jest do niej kod PIN, login i hasło.
    Można zasilać ją przelewem bankowym, wypłacać gotówkę z banokamtów i płacić tam
    gdzie jest terminal na PIN. Karta nie jest spersonalizowana. Nie ma na niej
    imienia i nazwiska, jest anonimowa, bo przy jej zakupie nie trzeba było podawać
    żadnych danych. Dowiedziałem się, że takie karty są popularne w USA, Kanadzie i
    Azji (znaczy Chiny, Japonia, Korea Płd itp.) bo dzięki nim można anonimowo i
    bezpiecznie robić zakupy.
    Czy ktoś wie jakie są warunki używania takich kart w Polsce, np. jaka prowizja
    przy wypłacie z bankomatu, ile kosztuje przelew z banku zasilający kartę (do
    banku zagranicznego) oraz czy nie ma problemów z płaceniem nią w sklepach?
    Kamil