  • 1. Data: 2002-07-08 10:59:30
    Temat: Problemy z logowaniem do Telepekao24 ?
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    Witajcie,

    Czy u Was rowniez "nieudana rejestracja" czy moze token mi sie
    rozsynchronizowal ? Przed chwila w ogole nie mozna bylo otworzyc
    strony, wiec wierze ze to przejsciowe problemy po stronie Pekao...
    Panowie w infolinii mowia, ze wszystko jest O.K.

    Pozdrawiam,
    Wojek

  • 2. Data: 2002-07-08 11:44:28
    Temat: Re: Problemy z logowaniem do Telepekao24 ?
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:9...@2...98.40.174...
> [...]
    > strony, wiec wierze ze to przejsciowe problemy po stronie Pekao...
    > Panowie w infolinii mowia, ze wszystko jest O.K.

    byłem po 13.00 było OK

    --
    Piotr W
    t...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-07-08 13:39:01
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    t...@p...onet.pl (Piotr W) wrote in <agbu28$rtd$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >by?em po 13.00 by?o OK

    Teraz wszedlem i tez jest O.K. Widocznie byly jakies przejsciowe problemy.

    Dzieki,
    W.