  • 1. Data: 2003-01-01 18:55:21
    Temat: Potrzebuje informacji
    Od: "Łukasz M" <b...@g...pl>

    Witam wszystkich !

    Stoje przed egzaminem z bankowosci i opracowuje pytania, niestety z kilkoma
    nie moge sobie poradzic satd moj post. Wiem ze to raczej NTG ale warto
    sprobowac.

    1. Rynek kapitalu pozyczkowego
    2. Metody sluzace ocenie banku
    3. System kontroli wewetrznej banku.

    Za wszelkie informacjie, liniki etc bede bardzo wdzieczny bo niestety nie
    moge znalesc informacji na ten tema w posiadanych przeze mnie podrecnikach
    lub poprostu zle rozumiem pytania.

  • 2. Data: 2003-01-02 10:41:03
    Temat: Re: Potrzebuje informacji
    Od: "Łukasz M" <b...@g...pl>

    Skoro nie zna nikt zadnych linkow (sam tez nic nie znalazlem) to moze by
    mnie troszke naprowadzil na te zagadnienia ?

  • 3. Data: 2003-01-02 10:58:45
    Od: s...@o...pl

    > 1. Rynek kapitalu pozyczkowego
    nie bardzo rozumiem o co chodzi - przybliż temat
    > 2. Metody sluzace ocenie banku
    metody do oceny klienta czy wyceny banku?
    > 3. System kontroli wewetrznej banku.
    na pewno jest na ten temat książka - widziałem w empiku

  • 4. Data: 2003-01-02 13:40:47
    Od: Tomek Dygała <t...@f...post.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Rekomendacja H GINB
    dotycząca kontroli wewnetrznej
    http://www.nbp.pl/publikacje/rekom_h.html

    pzdr.
    Tomek D
    --
    Moja strona domowa: http://tdygala.republika.pl GG 1538661

  • 5. Data: 2003-01-02 20:01:52
    Od: "Łukasz M" <b...@g...pl>

    > Rekomendacja H GINB
    > dotycząca kontroli wewnetrznej
    > http://www.nbp.pl/publikacje/rekom_h.html

    Dzieki za linka napewno sprawdze !

  • 6. Data: 2003-01-02 20:03:43
    Od: "Łukasz M" <b...@g...pl>

    > nie bardzo rozumiem o co chodzi - przybliż temat

    No wlasnie sam nie wiem o co chodzi !? Z tego co rozumiem to chyba chodzi o
    kredyty i pozyczki !

    > metody do oceny klienta czy wyceny banku?

    raczej do oceny dzialanosci banku.

    > na pewno jest na ten temat książka - widziałem w empiku

    no ale mi sie nie oplaca kupowac ksiazki dla jednego pytania :(

  • 7. Data: 2003-01-02 20:53:29
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz M" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie sam nie wiem o co chodzi !? Z tego co rozumiem to chyba chodzi
    > kredyty i pozyczki !

    Temat rzeka.
    IMHO wymaga dokładniejszego doprecyzowania.
    Zajrzyj co jest np. o rynku euroobligacji w książce "Finanse międzynarodowe"
    K.Zabielskiego.

    Karol