  • 1. Data: 2002-04-16 22:10:27
    Temat: Potrzebna pomoc!
    Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl>

    Witam,
    Jestem TS M/K z Polski - przed operacją. Zaczęłam leczenie około 2 lat temu.
    Na początku wszystkie koszty pokrywałam z własnych oszczędności, potem z
    kredytu bankowego. Obecnie oczekuję na sprawę sądową - w celu zmiany
    dokumentów. Po uzyskaniu wyroku będę mogła wykonać operację - jeśli będę
    miała za co. Cały koszt reszty leczenia to kwota około 15-20 tys. złotych -
    to suma wyższa od moich rocznych zarobków. Jeśli możesz mi pomóc lub
    powiedzieć, skąd mogłabym taką pomoc uzyskać - proszę, zrób to! Każda pomoc
    jest dla mnie ważna. Dziękuję za nią.
    Mój mail m...@p...gazeta.pl
    i konto (jeśli możesz mi jakoś pomóc):
    Matis,
    PeKaO S.A. VII O/W-WA
    12401109-30144486
    "pomoc"
    Dziękuję za każdą pomoc - finansową, informację, każdą.

  • 2. Data: 2002-04-17 09:12:20
    Temat: Re: Potrzebna pomoc!
    Od: "CHESKY" <c...@a...net.pl>

    Użytkownik Monika <m...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a9i7kh$p9h$...@n...onet.pl...
> [...]
    złotych -
    > to suma wyższa od moich rocznych zarobków. Jeśli możesz mi pomóc lub

    ..wiesz Moniko, ostatnio Stefan szedl koło punktu skupu
    opakowań szklanych i nabili go w butelkę...

    p.s. Pozdrow lekarzy...

    CH.

  • 3. Data: 2002-04-17 17:56:13
    Od: "skinny" <f...@a...net.pl>

    > Dziękuję za każdą pomoc - finansową, informację, każdą.
    Postaraj sie o pozyczke z banku

    Pozdrawiam

    Skinny

  • 4. Data: 2002-04-17 17:59:30
    Od: "skinny" <f...@a...net.pl>

    Sorki nie doczytalem, ehh
    Trzymaj sie

    Nie mam kasy by Cie wesprzec :(

    Powrotu do zdrowia

    Zyczy

    Skinny

  • 5. Data: 2002-04-17 20:19:12
    Od: "Marek Meissner" <m...@j...pl>

    Użytkownik CHESKY <c...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a9je8n$r5q$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > złotych -
    >
    > ..wiesz Moniko, ostatnio Stefan szedl koło punktu skupu
    > opakowań szklanych i nabili go w butelkę...

    Mysle ze nie zrozumieliscie o co chodzi.
    . Monik[a??] jest transseksualista - mezczyzna i chce zmienic plec, czy nie
    tak Moniko[u]?? T/S M/K.... ??? Zmiana dokumentow, operacja po
    wyroku...Chora jest tu wylacznie psychika . Mysle ze jesli ktos chce
    pomoc -jest wiele szlachetniejszych celow.

    pzdr
    MM

  • 6. Data: 2002-04-18 05:41:45
    Od: "Archangell" <A...@t...pl>

> [...]
    > wyroku...Chora jest tu wylacznie psychika . Mysle ze jesli ktos chce
    > pomoc -jest wiele szlachetniejszych celow.

    Jeszcze niedawno ktoś żartował że książka Schwager'a to tylko 20 punktów,
    ktoś inny że za zyski na giełdzie kupił Stilo(?) Wielu wydaje ciężko
    zarobione
    pienążki na piwko (wiem nie moja sprawa na co :()) ).
    A jak trzeba komuś pomóc to nie ma nikogo. I darujcie sobie
    odpowiedzi w stylu jak chcesz to pomagaj, nikt Tobie nie broni.
    Nie twierdzę, że trzeba komuś pomagać i to w takiej sprawie ale
    troszkę zrozumienia dla: potrzebujących, z mniejszą wiedzą od Was itd.

    Mimo wszystko życzę miłego dnia :())

    Robert