    From: "Mariusz.Ru" <m...@X...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Platnosc karta z uzyciem PINu
    Date: Tue, 17 Sep 2002 19:25:30 +0200

    Mam takie pytanie: czy to ze sprzedawca sam wlasnorecznie potwierdza kwote
    transakcji enterem i dopiero kaze mi podawac pin jest ok? Zauwazylem ze jest
    to dosc powszechne na stacjach benzynowych. Zagadniety sprzedawca odparl: "a
    bo ludzie nie wiedza ze trzeba enter wcisnac najpierw". Powiedzial rowniez
    ze on nie ma mozliwosci zmienic kwoty transakcji. No niby tak, ale jesli
    skladam podpis to widze kwote jesli natomiast podaje pin, a sprzedawca
    wczesniej zaakceptowal kwote, to ja nie wiem co "podpisuje" pinem. Sa powody
    do "czepiania" sie czy nie ma?
    Mariusz.R