    From: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Pekao SA] Lokaty walutowe a prowizja
    Date: Thu, 25 Nov 2004 09:57:30 +0100

    Zaniepokojony informacjami o nowych prowizjach od walutowych rachunków
    bieżących w ubiegłym tygodniu zadzwoniłem na ifolinię. Dowiedziałem
    się, że:
    1. Rachunki walutowe bieżące dzielą się na:
    - "normalne",
    - "techniczne" - związane z lokatami
    2. Od rachunków "technicznych" prowizje nie będą pobierane.
    3. Jeśli ktoś ma lokaty i rachunek "zwykły" to powinien wypowiedzieć
    umowę rachunku bieżącego - wtedy zostanie mu założony rachunek
    "techniczny" do lokaty.

    Nie udało się dowidzieć:
    1. Po czym ja lub dysponent w banku ma poznać czy mój rachunek jest
    "zwykły" czy "techniczny"
    2. Jaka jest funkcjonalność rachunku "technicznego". Konkretnie pytałem
    czy mogą na nim być przechowywane centowe końcówki z likwidowanych
    lokat, czy może saldo musi być zawsze zerowe.
    3. Dlaczego w oddziałach pracownicy nic nie wiedzą o tych podziałach
    rachunków.

    Niezbyt wierzę infoliniom, więc jeśli ktoś jest w stanie te informacje
    potwierdzić (lub zaprzeczyć) to ja i inni czytelnicy tej grupy będziemy
    wdzięczni.