  • 1. Data: 2003-11-03 15:08:20
    Temat: PKO BP - ofensywa trwa
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    PKO Bank Polski rozpoczyna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych

    PKO Bank Polski zaoferował Klientom konkurencyjne produkty ubezpieczeniowe w
    wyniku nawiązania współpracy z PZU SA i PZU Życie SA. Umożliwia to zdobycie
    przez PKO BP mocnej pozycji na rynku usług bancassurance. PZU SA oraz PZU
    Życie SA są dobrze znane Klientom PKO BP. Cieszą się one opinią towarzystw
    ubezpieczeniowych o silnej i stabilnej kondycji finansowej. Rozbudowana sieć
    placówek terenowych PKO BP licząca 1 246 oddziałów i ekspozytur gwarantuje
    wygodną dla Klientów likwidację szkód.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3628

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-11-03 15:14:16
    Temat: Re: PKO BP - ofensywa trwa
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Buch, jakoś mi się Twój tytuł skojarzył z strzelaniną pod oddziałem
    PKO BP parę godzin temu - a tu coś o ubezpieczeniach...

  • 3. Data: 2003-11-03 15:23:03
    Od: n...@p...onet.pl

    > ... Rozbudowana sieć placówek terenowych PKO BP
    > licząca 1 246 oddziałów i ekspozytur gwarantuje
    > wygodną dla Klientów likwidację szkód.

    Tiaaa, już to widzę jak kasjer(ka) z ekspozytury
    zabiera się za wygodną likwidację...