  • 1. Data: 2003-03-29 10:29:53
    Temat: [PKO BP SA] 20 PLN w bankomacie
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Czy Wy też zauważyliście, że coraz częściej brakuje 20 PLN w bankomatach PKO
    BP SA? Bankomatu sugeruje wypłatę 50 PLN.

    Bo mam wątpliwość - czy są to chwilowe braki po prostu, czy też może
    stopniowo najniższym nominałem będzie 50 PLN? Dzowniłem na infolinię i
    zaprzeczyli likwidowaniu 20 w bankomatach, zobaczymy co odpiszą na zapytanie
    mailowe...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-03-29 12:54:52
    Temat: Re: [PKO BP SA] 20 PLN w bankomacie
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    He, he, u nas mialem sytuacje, ze nie moglem wyplacic 50zl. Sprobowalem 60zl
    i poszlo! (3x20). Wczoraj 20tka tez wyszla.

    pzdr
    Seb

  • 3. Data: 2003-03-29 15:25:24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 29 Mar 2003 11:29:53 +0100), "Wojciech
    Nawara" <n...@o...pl> był(a) napisał(a):

    >Czy Wy też zauważyliście, że coraz częściej brakuje 20 PLN w bankomatach PKO
    >BP SA? Bankomatu sugeruje wypłatę 50 PLN.

    Ludzie biednieją i wypłacają głównie małe kwoty.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 4. Data: 2003-03-31 09:05:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <
    PKO

    > Ludzie biednieją i wypłacają głównie małe kwoty.

    nie zauwazylem - ja specjalnie biore 180 lub 280 zeby miec troche 20 i
    zawsze jakos są
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-03-31 09:44:50
    Temat: Odp: [PKO BP SA] 20 PLN w bankomacie
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b690e7$69b$...@n...news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Tristan Alder" <
    > PKO

    > nie zauwazylem - ja specjalnie biore 180 lub 280 zeby miec troche 20 i
    > zawsze jakos są
    > *** blad ***

    rowniez nie zauwazylem... moze to Twoje lokalne zjawisko