  • 1. Data: 2011-08-20 19:14:51
    Temat: W CNBC gadają o podatku obrotowym na giełdzie a tu cisza?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Widzę, że biurokraci z UE próbują się ratować jakimś nowym podatkiem
    giełdowym.

    Tylko czemu na grupie giełdowej nie ma o tym ani słowa?

  • 2. Data: 2011-08-20 20:33:14
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin N" z księżyca spadł?:

    > Widzę, że biurokraci z UE próbują się ratować jakimś nowym podatkiem
    > giełdowym.

    > Tylko czemu na grupie giełdowej nie ma o tym ani słowa?

    Eeee tam, nas to nie dotyczy. To ma być podatek od zysków giełdowych ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2011-08-20 20:46:22
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "Johnny" <j...@p...pl> pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" z księżyca spadł?:

    > Eeee tam, nas to nie dotyczy. To ma być podatek od zysków giełdowych ;-)
    >
    > Zdroofka Johnny

    Podatek *obrotowy* (jak w tytule) jest od zysku?

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Obiektywnie socjaldemokracja jest umiarkowanym skrzydłem faszyzmu.