  • Data: 2003-03-24 17:06:16
    Temat: Odp: VC Idea Profit - jak dlugo?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Mam tylko nadzieje, ze ze mna tak nie bedzie. Nie jestem uczestnikiem
    > tego programu. Mimo zlozenia wniosku o przystapienie pol roku temu,
    > idea do tej pory mi nie odpowiedziala...

    Musisz byc uczestnikiem, jesli chcesz miec naliczane punkty Profit. Moja
    zona
    dostala karte Profitowa. Ale okazalo sie szybko, ze ona jest tylko
    quasi-Profitowa, bo nie ma numeru Profit na karcie. Po moich wielu
    interwencjach (albo probach) okazalo sie, ze pomimo, ze zona ni ma karty
    Profit (takiej prawdziwej z numerem Profit na karcie), to punkty sa
    naliczane.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret