    From: "Marcin" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Kredyt mieszkaniowy dla narzeczonych
    Date: Mon, 7 Apr 2003 19:39:52 +0200

    > Wrażenia z załatwiania tego kredytu są takie, że lepiej jest wcześniej
    > wziąć ślub cywilny. Zwłaszcza, że kupując mieszkanie z
    > narzeczonym/narzeczoną ma się zwykle ślub w bliższej lub dalszej
    > perspektywie.

    Slub oczywiście jest w perspektywie :-), tylko, że zrobiło się ożywienie na
    rynku mieszkań i nie chcemy czekac do nastepnego roku. Czy mozesz
    powiedzieć, jak z opłatami u notariusza i podatkiem od nieruchomosci?
    Zostały rozbite odpowiednio do wkladu bo kazde z was rozliczało sie pewnie
    oddzielnie, czy liczyli podwójnie od całości nieruchomości.
    Chodzi mi o to czy wyniosło was to drożej niz gdybyście brali kredyt jako
    małżeństwo czy tez tylko formalnosci były bardziej skomplikowane?

    Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi jakie dostałem.
    Mirek