    From: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Komornik na koncie, co dalej?
    Date: Sat, 1 Feb 2003 06:12:10 +0100

    > czy tylko KP to reguluje?

    nie tylko, pisząc o tych 6000 zł oparłem się na prawie bankowym

    Ustawa z 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe

    Art. 56. 1. Środki pieniężne na rachunkach oszczędnościowych jednej osoby,
    niezależnie od liczby zawartych umów, wolne są od zajęcia na podstawie
    sądowego lub administracyjnego tytułu wykonawczego do wysokości trzykrotnego
    przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, bez
    wypłat
    nagród z zysku, ogłaszanego przez prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za
    okres bezpośrednio poprzedzający dzień wystawienia tytułu wykonawczego.

    > ale co z moimi pensjami, których nawet nie "skubnąłem"...

    to na te konto wpływają jeszcze pensje?