  • 1. Data: 2003-04-15 10:04:44
    Temat: [OT] zaświadczenia z US i ZUS
    Od: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>

    Heja,

    W swej naiwności myślałem, że dostanę je za darmo (chodzi o zaśw o dochodach
    i niezaleganiu) prawie 40zł. Potrzebuję to do małego kredytu w banku. W
    ZUSie jeszcze nie byłem ale już się domyślam że to nie za darmo. Czy to nie
    zdzierstwo? Jeszcze gdyby tu chodziło o jakieś przekopywanie szuflą stert
    moich dokumentów. A tu wystarczy pewnie wydruk z systemu komputerowego. No i
    tydzień czasu na czekanie w US. Przecież płacimy podatki z których się
    urzędy utrzymują więc jaka jest racja pobierania tych opłat i to w takiej
    wysokości? Podobno urzędnik to sługa obywateli ...ale chyba się
    przesłyszałem/źle zrozumiałem/niedoczytałem ;-)

    g a v r o n

  • 2. Data: 2003-04-15 10:27:50
    Temat: Re: [OT] zaświadczenia z US i ZUS
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "g a v r o n" <i...@H...data.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i niezaleganiu) prawie 40zł. Potrzebuję to do małego kredytu w banku. W
    > ZUSie jeszcze nie byłem ale już się domyślam że to nie za darmo. Czy to
    [...]

    W ZUSie akurat za darmo. A w US o ile pamietam to 24 zł (19+5) a nie 40 zł.
    Mieli chyba nawet o 2 zł obnizyc cene ostatnio.

    marekz

  • 3. Data: 2003-04-15 10:36:30
    Od: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w > W ZUSie akurat
    za darmo. A w US o ile pamietam to 24 zł (19+5) a nie 40 zł.
    > Mieli chyba nawet o 2 zł obnizyc cene ostatnio.

    Mnie kobiecina w okienku zaśpiewała 20 zł + 16 zł w jedynie słusznych
    znaczkach. III US Lublin. Czyli 36 zł. Chyba to ich wkład w pomoc firmom w
    zwalczaniu bezrobocia na ścianie wschodniej hehehe ....

    g a v r on

  • 4. Data: 2003-04-15 11:11:05
    Od: "%Oil" <c...@A...skrzynka.pl>

    W Wałbrzychu nie wiem ,ale US był jedyną przyjazną instytucja przystosowana
    do obsługi obywateli (chodzi o parking) wiec uczynili go płatnym co by sie
    nie wyróżniać!!!

  • 5. Data: 2003-04-15 16:02:13
    Od: "supermenn" <s...@p...onet.pl>

    W Gdyni ZUS darmocha ale 6 dni...
    US 5+15zł i min. 8dni.
    Kiedyś w Gdańsku z ZUSu dostałem na miejscu zaświadczenie (2 lata temu)!!!!!
    Pozdrawiam supermenn....

  • 6. Data: 2003-04-17 12:58:26
    Od: "Mirek Stelmaszyk" <m...@k...chip.pl>

    W Bydgoszczy rok temu w US płaciłem 24 + 16 i czekałem tydzień, ZUS za
    darmo, ale dopiero po sześciu tygodniach czekania.
    Pozdrawiam
    Mirek