    Date: Wed, 22 Dec 2010 19:15:50 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.budowanie
    Subject: [OT]Re: Jak zmarnować życie pracując na innych?

    (22.12.2010 16:00), Kris wrote:
    > Użytkownik "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Też wynajmuje mieszkanie i nie ponosze kosztów remontu. Lokatorzy
    > remontuja sami. W końcu tam mieszkają.

    Raz pozwoliłem lokatorom wyremontować łazienkę. Nawet się ucieszyłem, bo
    całkiem ładnie im wyszło. Do czasu - miesiąc po ich wyprowadzce farba
    zaczęła złazić płatami ze ścian.

    > A zreszta odmalowanie mieszkania to niewielki koszt.

    Właśnie, dlatego lepiej tego nie dawać robić lokatorom. Bo malować, to
    "trza umić" i trzeba mieć interes w tym żeby ta farba się trzymała
    więcej niż rok (a jednoroczny lokator takiego interesu nie ma).

    p. m.