  • 1. Data: 2011-06-20 07:49:24
    Temat: OF dzwoni i namawia na podwyzszenie do 8% lokat
    Od: "Jack " <j...@g...pl>

    Witam.
    Jak w tytule - chcą mi podwyższyć oprocentowanie lokat z 7 na ponad 8% , jesli tylko
    zjawię się w oddziale i "pogadam" sobie z ich pracownikiem.
    Miał ktoś już takie 'doświadczenie'?
    Jakiś haczyk w tle ?

  • 2. Data: 2011-06-20 07:53:53
    Temat: Re: OF dzwoni i namawia na podwyzszenie do 8% lokat
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Jack " <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jesli tylko
    > zjawię się w oddziale i "pogadam" sobie z ich pracownikiem.

    Chca ci wcisnąć jakieś struktury czy podobne stwory. Szukają jeleni.

    wiatrak

  • 3. Data: 2011-06-20 07:55:42
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jack <j...@g...pl> napisał(a):

    > Jakiś haczyk w tle ?

    Plan regularnego oszczędzania z którego przez 8 lat nie możesz się wycofać, a
    pozostałe 12 wpłacasz tylko po to by odzyskać pieniądze, konieczne wpłaty co
    miesiąc. Oczywiście dostaniesz wykres historyczny pomijający okresy bessy na
    rynkach według którego zarobisz 456342795642709% procent.

  • 4. Data: 2011-06-20 07:58:05
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-20 09:53, wiatrak pisze:

    > Użytkownik "Jack " <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Chca ci wcisnąć jakieś struktury czy podobne stwory. Szukają jeleni.

    dokładnie, przeszedłem się na takie spotkanie.
    Lokata chyba na 3 miesiące na 8% w stosunku rocznym :) plus strukturka
    na min. 15 lat... Tyle w temacie.

    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2011-06-20 08:08:03
    Od: "Jack " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dziękuję za oświecenie ;)
    Na was zawsze mozna liczyć ... :)

  • 6. Data: 2011-06-20 08:25:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 08:08:03 +0000, Jack napisał(a):

    > Dziękuję za oświecenie ;)
    > Na was zawsze mozna liczyć ... :)

    Jak dają wysoki % w stosunku do średniej rynkowej, to w ciemno można
    strzelać, że będą chcieli wcisnąć lokatę, tym bardziej że chcą jeszcze
    aby się spotkać z ich doradcą ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2011-06-20 08:26:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    > że będą chcieli wcisnąć *lokatę*

    Tfu, tfu - *strukturę*

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2011-06-20 08:53:18
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 20 Cze, 09:58, Krzysiek <a...@a...pl> wrote:

    > dokładnie, przeszedłem się na takie spotkanie.
    > Lokata chyba na 3 miesiące na 8% w stosunku rocznym :) plus strukturka
    > na min. 15 lat... Tyle w temacie.

    a dokładniej to:
    (w każdym razie ja słyszałem o takiej wersji, może oferuję różne)
    http://www.axa-polska.pl/navi/36635

    w wersjach:
    1.Wpłaty regularne
    Możesz inwestować wpłacając składkę regularną - miesięcznie (już od
    200 złotych), kwartalnie, półrocznie i rocznie.

    2. Wpłata jednorazowa
    Jeśli zgromadziłeś już jakieś oszczędności i poszukujesz sposobu na
    efektywne ich ulokowanie to idealnym rozwiązaniem może okazać się
    wpłata składki jednorazowej w ramach Planu Inwestycyjnego AXA.
    Minimalna wysokość jednorazowej wpłaty to 10 000 złotych.

    Podobną ofertę wciska Alior ale w powiązaniu z Nordeą.

    a tu zebrane wady:
    wpłaty regularne minimum 10 lat, co miesiąc opłata 11zł.
    wpłata jednorazowa - bezpłatne wycofanie dopiero od 9 roku.
    poza w/w wadami są to fundusze..jak fundusze. spory wybór,
    przenoszenie z jednego do drugiego bez pobierania podatków i
    dodatkowych opłat (prawie jak SFI).

    w zamian lokata na 3miesiące 9% buhahaha
    (i jakieś pdfy co 3 miesiące z sugestią w co inwestować)