    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: OC
    Date: Tue, 1 Feb 2022 06:57:15 +0100

    Uniqa uwzględniła rządową inflację (14%) przy wycenie mego OC, to znaczy
    ubezpieczyła Nowe Volvo S40 (z 2009 r. z dwulitrowym Dieslem) w zakresie
    OC, Midi Assistance i Zielonej karty do Łukaszenki -- za 357 pln na rok.
    (obecne mam za 313 pln na rok)

    Nie wiem, co na to rządowe zbroje... Tarcze?... -- tak, tarcze...
    Nie wiem, jak mają się do ubezpieczeń rządowe tarcze antyinflacyjne...
    [opłacane karkołomnymi mandatami karnymi oferowanymi komukolwiek
    za cokolwiek?... ależ skąd! JKaczyński i sp. nie płacą mandatów!
    mnie ogarnia przerażenie na samą myśl o możliwości płacenia kilku
    kpln za chwilę zapomnienia -- o którą łatwo choćby na ekspresówkach...]

    Oferta zadzwoniła do mnie wczoraj około 12:50 -- opłaciłem dziś BLIKiem.

    Tak oto lutowy warunek Alior Banku (300 pln miesięcznie) jest spełniony.
    Niestety w zbiorniku paliwa zebrała się pustka -- być może tu użyta
    zostanie antyinflacyjna tarcza prestidigitatora MMorawieckiego...

    Do tego silnik od dawna (od kilku lat -- nie pamiętam, od ilu) nie
    był oliwiony, więc tu trzeba też coś wystukać... Może w marcu?...
    Ten silnik domaga się sporej ilości oleju... Tarcza uchroni?...

    Jogurt w Biedronce chroniony tarczą od wczoraj -- 1.42 pln za 400 g
    teraz i 1.49 pln z VATem bez tarczy...

    Czekolady z orzechami po 2.49 pln tak w Lidlu, jak i w Biedronce.
    Ciekawe, czy też schronią się za tarczą...

    Kolejne decyzje RPP 08 lutego?... Pół % w górę? Następne 08 marca?...

    Ciekawe, ile by kosztowało ;) to OC w marcu, ile za pół roku...

    Coraz chętniejszym okiem (zwłaszcza lewym) spoglądam na operację
    oka bądź oczu... Zatemperowanie rogówki i wymiana soczewki mogłyby
    łącznie pokonać proste (dalekowzroczny astygmatyzm) wady, tak iż
    mógłbym zamienić korekcyjne na ochronne/przeciwsłoneczne?... Czy
    sztuczna soczewka rozwiązałaby problem gasnącej akomodacji oraz
    lekko rozmglonego ;) widzenia?... Czy taka operacja nakłoniłaby
    niedowidzące lewe oko do widzenia? Czy jednak problem tegoż
    niedowidzenia leży poza samym okiem, jak wyrokował okulista
    przed laty?... Gdy byłem małym dzieckiem, nie dawano lewemu
    oku szans także w efekcie jakiejkolwiek operacji -- zeza czy
    operacji samego oka... Operację zeza odrzucano zupełnie...

    --