  • 1. Data: 2009-12-30 12:58:43
    Temat: Nordea leży
    Od: T-D-K <2...@k...pl>

    Wszelkie dyspozycje wystawione przez system bankowości elektronicznej
    SOLO nie są od rana realizowane. "Wiszą" przelewy zewnętrzne i
    wewnętrzne jako nie zrealizowane. Infolinia banku nie odbiera rozmów,
    kanał łączności przez Skype również martwy. Czy ktoś wie co się dzieje?

    --
    TDK

  • 2. Data: 2009-12-30 14:10:10
    Temat: Re: Nordea leży
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "T-D-K"
> [...]
    > wewnętrzne jako nie zrealizowane. Infolinia banku nie odbiera rozmów,
    > kanał łączności przez Skype również martwy. Czy ktoś wie co się

    u mnie zlecenie stale na 30 XII wykonalo sie normalnie
    *** blad ***